Hoe zet ik mijn netwerk in bij de start van mijn bedrijf? Wat veel ondernemers vergeten als ze met hun eigen bedrijf starten, is hoe groot hun netwerk al is. In loondienst is je netwerk ook al… Lees verder
Het gaat om de inhoud! Als mensen het belang van een goede vormgeving nog niet hebben gezien roepen ze vaak ‘het gaat om de inhoud, het maakt niet uit… Lees verder
Hoe zou jouw logo scoren op tinder? Tinder, voor degene die het niet kennen. Dit is een ‘datingapp’ waar je binnen een paar seconden kan beslissen of iemand hot or not… Lees verder
Waarom klanten nooit meer een ander willen… Je klanten kunnen voor je kiezen om verschillende redenen. Bijvoorbeeld omdat je een product levert wat ze alleen bij jou kunnen krijgen of omdat… Lees verder
Hoe herken je een goede grafisch ontwerper? Er zijn er namelijk wel 10.000 in Nederland. Maar hoe weet je of je een goede grafisch ontwerper hebt? Welke kwaliteiten moet een grafisch… Lees verder
Visuele identiteit ontwikkelen Veel ondernemers denken dat je visuele identiteit bestaat uit logo en huisstijl, en da’s maar half waar. Die twee horen inderdaad bij je visuele… Lees verder
Weten je klanten nog wel waar je mee bezig bent? Waarschijnlijk is jouw bedrijf, net als het mijne. Continue in ontwikkeling. Je bent waarschijnlijk bezig met nieuwe dingen, nieuwe diensten of nieuwe werkwijzes. Je… Lees verder
Beter goed verzonnen dan slecht gejat?! Er was een tijd dat ik mezelf dolgraag wilde aanmelden bij de kunstacademie, tot op zekere hoogte heb ik dat ook gedaan, tenminste ik… Lees verder
Laat je huisstijl voor je werken! Hoe zou het zijn als je huisstijl klanten voor je binnen kon halen? Als je geen salesmanager aan hoefde te nemen, omdat je huisstijl dat… Lees verder
Clients don’t fall from skies Hoe zet ik mezelf neer als ondernemer? Hoe ga ik mezelf presenteren? Wat doe ik eigenlijk? Wat moet ik vertellen? Nadenken over je bedrijf… Lees verder