De website als onderscheidend vermogen

Iedere ondernemer merkt wel iets van de coronacrisis. Voor veel ondernemers is dit in negatieve zin. Als je het virus al niet zelf onder de leden hebt (gehad), dan is mogelijk je omzet (ernstig) teruggelopen. Daar word je als mens en ondernemer niet vrolijk van, maar het geeft ook nieuwe kansen. Op enig moment komt alles weer op gang en Nederland zou Nederland niet zijn, als men daar niet beter uitkomt. Gebruik de tijd om na te denken, ideeën te verzamelen en te kijken hoe je zometeen je weet te onderscheiden van al die andere ondernemers. Dat kan bijvoorbeeld met een nieuwe of vernieuwde website.

Uithangbord

De een noemt het een moment van bezinning en de ander bedenkt simpelweg dat iedereen straks weer op de markt aanwezig is. Je moet je dus onderscheiden wil je je product meteen weer goed in de markt zetten. De website is onlosmakelijk verbonden aan de onderneming en is een soort uithangbord. Maar hier gebruik van!

Bedenk wat je als ondernemer graag wilt … behalve uiteraard je product afzetten tegen een goede prijs. Wat wil je uitstralen, denk hierbij onder meer aan de kwaliteit die je wil leveren en wil je vaste klanten of maakt het je niet zoveel uit. Zijn de keiharde prijsvechters welkom of laat je die liever aan je deur voorbijgaan. Maar ook of je website puur ter informatie is of dat je website een meer interactief karakter mag of moet hebben.

Weer aan de slag

Het zijn allemaal zaken waar je normaal door de drukte van de dag vaak niet over nadenkt. Nu daar tijd voor is, is het zinvol die tijd goed te benutten. Immers iedereen wil uiteindelijk weer de oude vertrouwde business oppakken. Doe je dat in een fris jasje en kom je boven het maaiveld uit of ga je in het oude stramien verder? Uiteraard is het aan de ondernemer om dit zelf te bepalen, er hangt immers ook een kostenplaatje aan. Maar goed … hoe sneller je weer up-and-running bent, hoe eerder je weer lekker aan de slag kunt zijn als ondernemer. Hoe dan ook … waar je ook voor kiest, ik wens je heel veel succes!

Delen
Deel dit bericht
URL gekopieerd
Berichten
Laat ons weten wat jij ervan vindt

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

vijf × vijf =

Danielle Looije trots op haar ontwerpen

"Mijn passie is om iets te bedenken wat ik té goed vind om weg te geven"

​Mijn naam is Daniëlle Looije. Ik heb (waarschijnlijk net als jij) flink geworsteld met mijn ontwikkeling en daarmee de positionering van mijn bedrijf. Onderhand heb ik alles op de rit en help ik ook graag jou om je uitstraling te organiseren. Want mijn werk is pas klaar als jij naar buiten uitstraalt, wat je van binnen bent.

Laatste Vlogs
Nieuwsbrief

Naar boven

Download het gratis eBook

  • Vinden klanten je te duur?
  • Weet niemand wat je doet?
  • Krijg je aanvragen van klanten die niet bij je passen?
Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang GRATIS het eBook
Naam: E-mail:

Privacyverklaring

Loop nooit meer klanten meer mis met een passende huisstijl! Download het eBook.

%d bloggers liken dit: