Opvallen bij potentiële klanten

Marketingacties

Alle ingrediënten liggen klaar om potentiële klanten te overtuigen dat jullie bij elkaar passen. Via welke weg wil jij dat duidelijk maken? Aan de hand van het budget bedenken we samen een strategie met bijpassende begroting. Het doel is het creëren van contactmomenten met oude, huidige en nieuwe klanten, om zo jouw boodschap te vertellen. De opties om dat te bereiken, zijn eindeloos. Laten we kijken wat bij jou én jouw doelgroep past!

Zo kan je met Daan een opvallende folder maken, pakkende blogs schrijven, een social media campagne opzetten, een jubileum onder de aandacht brengen, beurzen bezoeken, gadgets weggeven, klanten verrassen op verjaar- en feestdagen, nieuwsbrieven inplannen, originele relatiegeschenken personaliseren, enzovoorts, enzovoorts, enzovoorts…

Voorbeelden van dit soort momenten:

  • Je begeleidt kinderen met het syndroom van Down – en 21 maart is het internationale Downsyndroomdag. Tijd om de kids in het zonnetje te zetten.
  • Je staat regelmatig op een beurs – we creëren een ‘leuk dat we elkaar hebben ontmoet’ moment en zorgen dat je een schitterende catalogus kunt overhandigen.
  • De offertes die je maakt moeten een hoger slagingspercentage hebben – we maken een speciaal moment voor het overhandigen van de offerte.
  • Je begeleidt mensen met blokkades we creëren een nationale blokkade-dag.
  • Persoonlijke aandacht is het belangrijkste in je werk – stuur je klanten een kwast op het moment dat je hoort dat ze gaan verhuizen.

Deze momenten kunnen klein en persoonlijk gemaakt worden, maar het kan ook een 'big moment' worden met een brede verspreiding via verschillende kanalen. 

Klaar om uit te vliegen?

Waar het om gaat is dat je ervoor zorgt dat je top of mind bent bij je klanten en ze hebben weer iets van je gezien, wat hen kan triggeren om actie te ondernemen, afhankelijk van het doel van de campagne.

Daan kijkt graag samen met jou naar de mogelijkheden.

Naar boven