Webdesign en meer

Laat klanten zich ook digitaal welkom voelen

Net als andere communicatie-uitingen is je website een middel om te laten zien wat voor meerwaarde jouw bedrijf biedt. Het is ook een middel om met klanten in contact te komen en eventueel zelfs direct opdrachten uit te krijgen. Door een goede vormgeving voelen je potentiële klanten zich welkom en kun je laten zien wat je te bieden hebt. De website moet concreet en duidelijk zijn, want klanten beslissen binnen 3 seconden of ze hebben gevonden waar ze naar op zoek waren. Daarnaast moet je website natuurlijk gebruiksvriendelijk zijn en volgens de laatste technieken vormgegeven en gebouwd worden.

Recente websites opgeleverd:

Standaard templates omgebouwd
www.mccim.nl
www.originalorchids.com
www.ra-advocatenkantoor.nl
www.cameleonorchids.nl
Op maat gemaakte websites
www.agrilight.nl
www.2facilitate.nl
www.blendy.nl
www.iaf-nederland.nl

Zorg voor bezoekers op je website

Hoe krijg je traffic naar je website? Ga je Social Media inzetten? E-mail nieuwsbrieven versturen of bedenken we een andere strategie die bij je bedrijf past? Wil je echt alles tot in de puntjes geregeld hebben? Dan helpt een eenduidige vormgeving van de sociale media, een e-mail handtekening, een digitale nieuwsbrief, een word-sjabloon in de huisstijl of een laptoppresentatie van de organisatie en/of  producten. Juist hierdoor kunnen deze onderdelen het verschil maken en dragen allemaal bij aan de juiste uitstraling van het bedrijf.

In gesprek met de klant

LinkedIn, twitter, facebook? Sociale media zorgen ervoor dat je in gesprek kunt gaan met de klant en dat je hierdoor de voorkeur voor je bedrijf vergroot. Daan kijkt graag eens hoe we dat kunnen toepassen in verlenging van de identiteit van de organisatie.

Klanten op de hoogte houden

Met een nieuwsbrief kunnen klanten en geïnteresseerden op de hoogte gehouden van nieuws en werkzaamheden. Maar belangerijker nog, het is elke keer weer een contactmoment wat de band met de orgnisatie versterkt. Eigenlijk een vorm van klantenbinding. Daan zorgt ervoor dat de nieuwsbrief netjes wordt afgeleverd bij de inschrijvingen, maar bewaakt ook of de inhoud wel interessant genoeg is. Natuurlijk kan Daan ook een nieuwsbrief-sjabloon maken, zodat je zelf aan de slag kan.

En het resultaat?

Samen hebben we de doelen van je nieuwe website vastgesteld en is je website zo ingericht dat deze doelen ook behaald kunnen worden. Je hebt een website die precies communiceert waar je bedrijf voor staat en je doelgroep ziet direct waarom ze juist jou moeten hebben.

Daan kijkt graag samen met jou naar de mogelijkheden.

Kennismaken met Daan?

Reacties zijn gesloten.