Help! Mijn bedrijf groeit!

Jouw bedrijf ontwikkelt zich continu – net als jij. Je specialiseert en onderscheidt je steeds meer en komt erachter wat jij echt leuk vindt aan jouw werk. Je bent aan het professionaliseren, gefeliciteerd! Maar weten jouw (potentiële) klanten wel, dat jij deze professionaliseringsslag hebt gemaakt? Dat jouw bedrijf niet meer hetzelfde is als voorheen? Vraag jezelf eens af, hoe het met jouw zichtbaarheid zit. En laat zien hoe uniek jouw bedrijf is!

Herken jij jezelf hierin?

– Je huidige huisstijl geeft je klanten het gevoel dat je de boot hebt gemist, terwijl dat helemaal niet zo is!
– Je schaamt je voor je huisstijl en durft je visitekaartjes niet uit te delen…
– Jouw bedrijfsactiviteiten zijn veranderd, maar je huisstijl is daarin niet meegegaan…
– Klanten verwachten dat je goedkoop bent, waardoor je 9 van de 10 offertes in de prullenbak kunt gooien…
– Je moet telkens weer uitleggen dat je niet doet wat je klanten denken dat je doet…
– Je hebt nooit het gevoel gehad dat je vorige ontwerper kon overbrengen wat je eigenlijk bedoelde…

“Mijn passie is om iets te bedenken wat ik té goed vind om weg te geven

​Mijn naam is Daniëlle Looije. Ik heb (waarschijnlijk net als jij) flink geworsteld met mijn ontwikkeling en daarmee de positionering van mijn bedrijf. Onderhand heb ik alles op de rit en help ik ook graag jou om je uitstraling te organiseren. Want mijn werk is pas klaar als jij naar buiten uitstraalt, wat je van binnen bent.

Danielle Looije

Wat vertel jij aan potentiële klanten?

En dan heb ik het niet over de woorden die je gebruikt tijdens een acquisitieronde of een kennismaking op een netwerkborrel. Wat zeg jij zonder woorden? Wat vertellen jouw logo, huisstijl, website en andere communicatie-uitingen? Misschien passen ze helemaal niet (meer) bij jouw bedrijf en doelgroep. Zij zenden dan de verkeerde boodschap uit, waardoor jouw ideale klanten zich niet aangesproken voelen. Ze lopen je gewoon voorbij, zonde!

Straal naar buiten uit wat je van binnen bent

Laat jouw huisstijl voor je werken en zorg ervoor dat deze op één lijn ligt met jouw identiteit. Een huisstijl die zonder woorden vertelt wie jij bent, wat jij doet en wat jij te bieden hebt. Hiermee trek je automatisch de doelgroep aan die bij jou past, zonder dat je daar moeite voor hoeft te doen. Zo simpel is het!

Ready, set, go!

Een logo, huisstijl, website en andere communicatie-uitingen die bij jou passen. Dat is misschien makkelijker gezegd dan geDaan. Want om jouw identiteit te definiëren, moet je eerst weten wat jouw onderscheidende vermogen, kernwaarden en drijfveren zijn. En vertaal dat maar eens naar een uniek ontwerp, dat bij tegelijkertijd bij jou én jouw doelgroep past. Gelukkig hoef je dat niet alleen te doen. Doe het samen, met Daan!

Aan welke van onderstaande modules heb jij behoefte? Vraag direct een offerte aan bij Daan!

Inspiratiesessie huisstijBreek uit jouw ei, tijdens de Inspiratiesessie met Daan

Weet jij niet goed hoe je groei binnen jouw bedrijf kan realiseren of wil je sparren over specifieke onderwerpen? Daan geeft je tijdens deze sessie antwoord op praktische vragen. Of jouw logo bijvoorbeeld nog wel bij je past of welke onderwerpen je in jouw nieuwsbrief kan aansnijden. Is social media een goede optie voor jou en valt er nog wat te verbeteren aan jouw website? Ter plekke krijg jij antwoorden, handvatten en/of ingangen mee. Tijd voor actie!

Mensen die vragen? Die worden bij Daan nooit overgeslagen!

Ontdek jouw identiteit en geef kleur aan jouw veren

Met deze door Daan ontwikkelde tool, creëer je op speelse wijze een helder beeld van jouw unieke identiteit en waarden. Dat doen we o.a. door:

  • kernwaarden te definiëren
  • jouw onderscheidend vermogen naar boven te halen
  • drijfveren te achterhalen
  • inzicht te geven in wie jij bent en waarom jij doet wat je doet

Dit alles wordt verwerkt in een overzichtelijk rapport, voorzien van een advies over jouw huidige huisstijl (als je die hebt). Een waardevol document wat als basis kan dienen voor alle communicatie vanuit jouw bedrijf.

Jouw identiteit op een presenteerblaadje. Waar wacht je nog op?

Huisstijl ontwerpJouw unieke identiteit, straal het uit met trots!

Daan vertaalt jouw identiteit en dat van jouw bedrijf naar een concept van beelden, vormen en kleuren. Een logo en huisstijl die niet alleen uniek en aantrekkelijk zijn, maar die zonder woorden vertellen wie jij bent. Samen kiezen we uit grove schetsen welke unieke creatie het beste past bij de look & feel van jouw bedrijf of concept. Deze wordt vervolgens uitgewerkt tot een onderscheidend, veelzeggend en doordacht sfeerbeeld. Jouw sfeerbeeld!

Jij bent in ontwikkeling, nu je huisstijl nog!

Heb je al een logo en/of huisstijl en wil je deze laten aanpassen? Samen bekijken we hoe we dat kunnen doen, zodat ze mee kunnen groeien met de ontwikkelingen binnen jouw bedrijf en richting jouw identiteit.

Misschien heb je moeite met het verwoorden van jouw identiteit. Kies dan voor je aan het ontwerpproces begint, voor de Rise&Fly tool. Hiermee achterhalen en vertalen we jouw identiteit naar een concreet rapport. Fijn.

Daan maakt ontwerpen, die eigenlijk te goed zijn om weg te geven…

 

Mooi als je bent, moet je gezien worden!

Je hebt een geweldige huisstijl die bij jou en jouw bedrijf past. Dat mag gezien worden! Met een beetje hulp van Daan, kunnen potentiële klanten op de digitale snelweg niet meer om jou heen. Een onderscheidende website, gelikte social media en een aantrekkelijke nieuwsbrief. Via welk kanaal wil jij in beeld komen? Daan kijkt graag samen met jou of dat past bij jouw identiteit. Blijf authentiek!

Plan jouw reis en spreid jouw vleugels!

Alle ingrediënten liggen klaar om jouw potentiële klanten te overtuigen dat jullie bij elkaar passen. Via welke weg wil jij dat duidelijk maken? Aan de hand van jouw budget bedenken we samen een strategie met bijpassende begroting. Het doel is het creëren van contactmomenten met oude, huidige en nieuwe klanten. De opties om dat te bereiken, zijn eindeloos. Laten we kijken wat bij jou én jouw doelgroep past!

Zo kunnen we pakkende blogs schrijven, een social media campagne opzetten, een jubileum onder de aandacht brengen, beurzen bezoeken, gadgets weggeven, klanten verrassen op verjaar- en feestdagen, nieuwsbrieven inplannen, originele relatiegeschenken personaliseren, enzovoorts, enzovoorts, enzovoorts…

Een doeltreffend jaarplan? Bureau Daan!

Bureau Daan, waarom?

– omdat jij doorontwikkeld bent, maar jouw huisstijl nog niet

– omdat jouw aanbod niet meer aansluit op de verwachtingen van klanten

– omdat je meer tijd wilt besteden aan écht leuke klanten!

  • Sander van TrijenDirecteur bij MarketingXS

    Bureau Daan is al meer dan 4 jaar een vaste partner voor ons voor het ontwikkelen van actiematige websites.

    Deze websites zijn eigenlijk altijd bij de eerste oplevering al helemaal naar wens. Zowel qua design als techniek kunnen wij op Bureau Daan bouwen.

    Door duidelijke afspraken zijn we bovendien keurig op tijd met de oplevering. Ik zeg ‘we’ omdat Bureau Daan voelt als een echte samenwerkingspartner.

  • Jeffrey JouvenaarAangesloten bij de Facilitating Company

    Eind 2015 organiseerden we vanuit de Facilitating Company een eigen event onder de naam #ontketend. De veranderingen gaan razendsnel en mensen en organisaties hebben moeite deze veranderingen bij te houden. Het zorgt er veelal voor dat we willen vasthouden aan het oude: oude werkwijze, oude manieren van oplossen, oude manieren van kijken, oude manieren van samenwerken etc. Tijdens het event hebben we mensen uit het bedrijfsleven op unieke en onorthodoxe wijze laten ervaren hoe zij los kunnen komen van gebaande paden en gebruiken en hen in gesprek en samenwerking met jongeren van het Erasmus College uit Zoetermeer aan de slag laten gaan.

    Daan heeft ons geholpen een identiteit te creëren voor dit unieke event en dat is gelukt! Uit de brij van informatie ontwikkelde zij een dynamische huisstijl passend bij het thema waarin direct duidelijk wordt waar het om gaat. De afstemming met de bestaande huisstijl is herkenbaar maar toch zeer eigenzinnig en onderscheidend. Het heeft ons gesterkt #ontketend verder te branden tot een event wat niet meer weg te denken is. De weg hiernaartoe samen met Daan was al een Ontketening op zichzelf. Het was dan ook fun om met haar samen te werken en de identiteit te ontwikkelen.

  • Fedor van VeenEigenaar van Together2Grow en Blendy

    Voordat we met Daan werkte hadden we best wel eens wat ideeën en werkte dat zelf uit of lieten dat door een drukker uitwerken.

    Met Daan zijn we aan de slag gegaan met een identiteitsscan om tot een nieuw concept te komen: Blendy. Ook hebben hebben we onze huidige huisstijl aangepast.

    We hebben een heel gaaf traject met Daan doorlopen, doordat we met Blendy op de markt kwamen. Door een brainstormsessie te houden hebben we als bedrijf ook het idee dat Blendy echt vanuit ons gekomen is. Zonder Daan was dit niet gelukt. Bureau Daan zorgde voor de begeleiding en uitwerking -> Professionaliteit en creativiteit.

  • Els SchoenmakerEigenaar De Jong Administratiekantoor

    Een eerste indruk van je bedrijf is vaak erg belangrijk. Als potentiële klanten op je website kijken en geen goed gevoel hebben, kunnen ze wellicht al afhaken. Daniëlle zorgt ervoor dat de uitstraling professioneel en zakelijk is. Ze heeft een goed gevoel voor wat mensen willen. Het is de tweede keer dat zij een huisstijl voor mij ontworpen heeft. Het feit dat ik haar opnieuw gevraagd heb zegt al genoeg. Voor aanvullende vragen staat ze altijd klaar en krijg je snel antwoord. Een compleet pakket wordt aangeboden. Van visitekaartje, tot website, tot nieuwsbrief. En niet te vergeten de digitale handtekening om je email te professionaliseren.

  • Maurice van WindenEigenaar bij Floranti

    Bij een startend bedrijf zoals Floranti, is snel schakelen enorm belangrijk. Samen met Danielle zijn we erin geslaagd om in korte tijd een gave huisstijl neer te zetten. Geen lange bijeenkomsten en presentaties, maar gewoon samen snel communiceren en de vaart erin houden. Helemaal top.

  • Bob IJpelaarEigenaar bij K.G. van Vliet

    Wij hadden behoefte aan een internationale brochure waar onze core producten in staan en zonder te veel ‘toeters en bellen’. Niet fancy, maar toch professioneel. Mijn vriendin die een eigen media- en marketing bureau heeft koppelde mij aan Bureau Daan, waarna Daan na een kort bedrijfsbezoek een indruk heeft gekregen van ons bedrijf en de identiteit. Een jonge energieke ondernemer die wist waar wij het over hadden en belangrijker nog… wist wat wij nodig hadden. Na een aantal weken is de definitieve keuze verder uitgewerkt tot een mooi ontwerp! Iets waar wij trots op zijn en ons mee durven presenteren wereldwijd. Van Zuid Amerika tot Australië en van Zuid Afrika tot Rusland. Een geslaagde missie voor een nette prijs. Het eindresultaat mag er zijn en wereldwijd krijgen we er zeer positieve reacties op. Wij zullen in de toekomst indien nodig zeer zeker weer een beroep doen op Daan en haar creatieve ideeën. 

  • Mira van den BosEigenaar van Admyra

    Ik en Daniëlle zijn in het verleden collega’s geweest. We hebben het altijd goed met elkaar kunnen vinden en in deze periode heeft zij als eerste opdracht voor mij en man, onze trouwkaart ontworpen. Deze was zo bijzonder dat hij bij veel van onze gasten nog steeds bewaard is gebleven. Ik ben Daniëlle altijd blijven volgen en op het moment dat er een huisstijl ontwikkeld moest worden voor mijn bedrijf Admyra, een administratiekantoor in het Westland, was de keus snel gemaakt. Zij heeft drie ontwerpen gemaakt en hierin zat precies verwerkt wat ik wilde uitstralen. De keus van het ontwerp was dan ook snel gemaakt. Dit omdat Daniëlle goed aanvoelde wat paste bij mij en mijn bedrijf. De visitekaartjes met spotlak worden goed ontvangen en krijg hierover altijd een opmerking in positieve zin. Ook op de website krijg ik steevast het commentaar: ‘dit is helemaal iets wat bij jou past’.  Een groter compliment kun je toch niet krijgen?

  • Kees VogelMede-eigenaar bij Teeuw & Vogel

    Teeuw & Vogel is een bedrijf, gevestigd in Delft, dat onder andere adviseert en projecten begeleidt op het gebied van riolering. In Nederland is de riolering hoofdzakelijk in het beheer bij gemeenten, de gemeenten zijn dan ook onze belangrijkste opdrachtgevers. Maar wellicht is niet duidelijk wat Teeuw & Vogel precies doet, om het simpel te houden wij helpen onze opdrachtgevers dat als u het toilet doortrekt het water weg loopt en als het regent u met droge voeten op straat kunt blijven lopen. Op ons visitekaartje staat “Ontlasten is ons vak”, Teeuw & Vogel ontlast c.q. ontzorgt de opdrachtgever.

    De kreet “ontlasten is ons vak” is bedacht door Bureau Daan, dit geeft deels aan waarom Teeuw & Vogel de keuze heeft gemaakt om een logo en bijbehorend visitekaartje te laten ontwerpen door Bureau Daan; “ontlasten is ons vak” geeft in een paar woorden weer wat de activiteit is van Teeuw & Vogel en met een beetje fantasie in welke branche wij ons begeven. Bureau Daan heeft naar onze mening een frisse en vernieuwende kijk op communicatie en ontwerpmogelijkheden om ons bedrijf de uitstraling te geven zoals wij ons zelf voelen; verfrissend, vernieuwend en praktisch.

    Bureau Daan heeft een nieuwe uitstraling aan Teeuw & Vogel gegeven in een acceptabele termijn en niet onbelangrijk acceptabele kosten. Maak eens een afspraak met Bureau Daan en laat ze aan u uitleggen hoe ons logo is ontstaan, dan begrijpt u waarom wij voor Bureau Daan hebben gekozen.

  • Silvia van den AardwegEigenaar Dutch Connexxion

    Als startend ondernemer wilde ik een huisstijl die de activiteiten en kernwaarden van mijn bedrijf op een professionele manier kan weergeven. Dutch Connexion biedt consultancy en ad interim management ondersteuning aan projecten en organisaties op het gebied van Food, Horti en FMCG. Daarnaast koppelt en initieert Dutch Connexion nationale en internationale handels- en productie organisaties aan elkaar om handel te bevorderen.

    Omdat ik een perfectionist ben en controlfreak, vond ik het heel spannend om dit traject in gang te zetten. Zal Bureau Daan mij wel begrijpen, straks komt er een ontwerp dat totaal niet bij mij past? Ik was heel blij en opgelucht toen de ontwerpen werden gepresenteerd en ik direct een goed gevoel kreeg bij deze huisstijl. Hoe langer ik naar de huisstijl kijk, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat deze bij mij past! De kleursamenstelling, het beeldmerk dat de connecties symboliseert en waarin je groenten, fruit of een omgekeerde boom kunt zien, matchen met  mijn DNA!

    Ik ben zeer tevreden over het resultaat en de wijze waarop Bureau Daan haar werkzaamheden heeft volbracht, een no-nonsense aanpak en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

  • Hillmee ShekTOPS Vertalingen & Teksten

    Danielle is erg prettig om mee samen te werken en weet vage ideeën zeer goed om te zetten naar iets tastbaars. Ik ben erg blij met de website die ze voor mijn bedrijf heeft gemaakt en voor het engelengeduld die ze had moeten hebben tijdens het hele proces. www.topsvertalingen.nl

  • Nicki van HeugtenEigenaar van Ja tegen Nu

    Via social media vond ik Daan en werd enthousiast van haar portfolio. Samen aan de slag gaan lag vanwege de grote afstand niet voor de hand. Echter ik heb er geen seconde spijt van gehad. Daan heeft een heel mooi logo voor Ja tegen Nu ontwikkeld en is heeft me gedurende de verdere ontwikkeling van website en zelfs daarna altijd goed en snel geholpen. Daan is authentiek, betrouwbaar en levert kwalitatief goed werk. Echt een aanrader!

  • Henri HaarmansEigenaar van 2 Facilitate 4 best results

    Toen ik januari 2013 mijn bedrijf startte, wist ik dat een goede huisstijl mij ondersteunt in mijn dienstverlening. Toevallig kwam ik door een collega facilitator in contact met Daniëlle. Onbewust wist ik eigenlijk meteen dat zij de juiste persoon was om mijn logo, site, briefpapier etc. te ontwerpen. Als facilitator begeleid ik brainstormsessies en wat dat precies inhoudt is niet voor iedere ontwerper gelijk duidelijk. Daniëlle had natuurlijk het geluk dat ze voor mijn collega een huisstijl heeft ontwikkeld, maar ze stelt zich volkomen blanco op. Het resultaat is dan ook totaal anders dan de huisstijl van mijn collega. De stijl sluit naadloos aan bij wat ik wil uitdrukken. Daarnaast denkt Daniëlle ook nog met je mee over zaken waar je nog niet aan gedacht hebt en dat is erg prettig.

    Daniëlle is spontaan en open in haar communicatie. Dat maakt dat er in de ontwerpfase gelijk een goede samenwerking tot stand komt.

1 2 3
Naar boven