Daan zoekt naar 'een klik'

Klanten

Bureau Daan hielp al heel wat klanten aan het juiste product en kijkt graag naar de mogelijkheden om ook met jou samen te werken. Daan vindt het belangrijk ‘een klik’ te hebben. Daarmee halen we immers het beste in elkaar naar boven en bereiken we het hoogst haalbare resultaat. Daarom maken we graag eerst vrijblijvend kennis om te kijken of we op één lijn zitten.

Onze ideale klant is…

  • Een professional – je kent je kwaliteiten en weet waar je goed in bent.
  • Gepassioneerd – je hebt een missie (ook al kun je hem nog niet onder woorden brengen).
  • Vooruitstrevend – je wilt jezelf ontwikkelen en groeien met je bedrijf.
  • Kritisch – je durft voor je mening uit te komen en kritisch te zijn zodat we samen tot het beste resultaat kunnen komen.

 

  • Sander van TrijenDirecteur bij MarketingXS

    Bureau Daan is al meer dan 4 jaar een vaste partner voor ons voor het ontwikkelen van actiematige websites.

    Deze websites zijn eigenlijk altijd bij de eerste oplevering al helemaal naar wens. Zowel qua design als techniek kunnen wij op Bureau Daan bouwen.

    Door duidelijke afspraken zijn we bovendien keurig op tijd met de oplevering. Ik zeg ‘we’ omdat Bureau Daan voelt als een echte samenwerkingspartner.

  • Nicki van HeugtenEigenaar van Ja tegen Nu

    Via social media vond ik Daan en werd enthousiast van haar portfolio. Samen aan de slag gaan lag vanwege de grote afstand niet voor de hand. Echter ik heb er geen seconde spijt van gehad. Daan heeft een heel mooi logo voor Ja tegen Nu ontwikkeld en is heeft me gedurende de verdere ontwikkeling van website en zelfs daarna altijd goed en snel geholpen. Daan is authentiek, betrouwbaar en levert kwalitatief goed werk. Echt een aanrader!

  • M. van KesterEigenaar bij Babymassage Nederland

    Het voelde meteen goed om bij Daniëlle een logo en huisstijl te laten ontwikkelen. Buiten haar kennis sprak het mij ook erg aan dat ze erg intuïtief werkt. Zonder intuitie is het onmogelijk om aan te voelen wat bij iemand past. Met kennis kom je een heel eind maar met intuïtie erbij kun je echt iets perfects leveren. Daarom sprak haar werkwijze me meteen heel erg aan.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin mijn twijfels had... Ik ben een do-het-zelfver en een logo kan ik toch zelf wel... Ik kan best ‘iets’ in elkaar flansen maar een logo die er professioneel uitziet en waarbij echt werkelijk alles past is toch echt een vak.
    Daniëlle ontwerpt een logo en huisstijl waarbij werkelijk echt alles op elkaar afgestemd is. Zoals logo, lettertype, kleur, gevoel en de uitstraling waarmee jij je op de markt gezien wilt worden. Een logo en huisstijl wat dus echt helemaal klopt! Zo ver gaat mijn kennis niet. Ik ben enorm blij met mijn logo. Ik ben echt gaan houden van het hart die Daniëlle voor me gemaakt heeft en het voelt enorm goed om daarmee naar buiten te treden. Ik begrijp nu helemaal wat Daan bedoelt met identiteit.’

  • Bob IJpelaarEigenaar bij K.G. van Vliet

    Wij hadden behoefte aan een internationale brochure waar onze core producten in staan en zonder te veel ‘toeters en bellen’. Niet fancy, maar toch professioneel. Mijn vriendin die een eigen media- en marketing bureau heeft koppelde mij aan Bureau Daan, waarna Daan na een kort bedrijfsbezoek een indruk heeft gekregen van ons bedrijf en de identiteit. Een jonge energieke ondernemer die wist waar wij het over hadden en belangrijker nog… wist wat wij nodig hadden. Na een aantal weken is de definitieve keuze verder uitgewerkt tot een mooi ontwerp! Iets waar wij trots op zijn en ons mee durven presenteren wereldwijd. Van Zuid Amerika tot Australië en van Zuid Afrika tot Rusland. Een geslaagde missie voor een nette prijs. Het eindresultaat mag er zijn en wereldwijd krijgen we er zeer positieve reacties op. Wij zullen in de toekomst indien nodig zeer zeker weer een beroep doen op Daan en haar creatieve ideeën. 

  • KirstenVrijwilliger bij Honsels Harmonie

    Via de beursvloer Westland zijn we met Bureau Daan in contact gekomen. We wilden graag een nieuwe frisse, overzichtelijke, rustige website en daar heeft Bureau Daan ons bij geholpen. Door middel van een prettig gesprek heeft Bureau Daan bepaald hoe de stijl van de website eruit zou komen te zien. Vervolgens hebben we zelf de website ingericht. Voor vragen was Bureau Daan goed bereikbaar en we hebben nu een mooie prettige website online staan!

  • Silvia van den AardwegEigenaar Dutch Connexxion

    Als startend ondernemer wilde ik een huisstijl die de activiteiten en kernwaarden van mijn bedrijf op een professionele manier kan weergeven. Dutch Connexion biedt consultancy en ad interim management ondersteuning aan projecten en organisaties op het gebied van Food, Horti en FMCG. Daarnaast koppelt en initieert Dutch Connexion nationale en internationale handels- en productie organisaties aan elkaar om handel te bevorderen.

    Omdat ik een perfectionist ben en controlfreak, vond ik het heel spannend om dit traject in gang te zetten. Zal Bureau Daan mij wel begrijpen, straks komt er een ontwerp dat totaal niet bij mij past? Ik was heel blij en opgelucht toen de ontwerpen werden gepresenteerd en ik direct een goed gevoel kreeg bij deze huisstijl. Hoe langer ik naar de huisstijl kijk, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat deze bij mij past! De kleursamenstelling, het beeldmerk dat de connecties symboliseert en waarin je groenten, fruit of een omgekeerde boom kunt zien, matchen met  mijn DNA!

    Ik ben zeer tevreden over het resultaat en de wijze waarop Bureau Daan haar werkzaamheden heeft volbracht, een no-nonsense aanpak en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

  • Suzanne ArakelyanEigenaar van AKL Advocatuur

    Wat ben ik blij dat ik op het juiste moment tegen Daan aangelopen ben. Na mijn studie rechtsgeleerdheid heb ik met mijn vakantiegeld AKL Juridisch Advies opgericht. Ik ben daarom maar op zoek gegaan naar een betaalbaar grafisch ontwerper. Uiteindelijk heb ik iemand via via gevonden. De desbetreffende vormgever heb ik nimmer in het ‘echt’ gezien. Het contact verliep ook via een bekende drukker van mij. Uiteindelijk is een logo tot stand gekomen, wat ik wel oké vond destijds.

    Aangezien AKL Juridisch Advies in een sneltreinvaart is gegroeid wilde ik het kantoor omzetten in een advocatenkantoor. Dat is natuurlijk het ideale moment om van logo te switchen en gelukkig heb ik op dat moment contact gekregen met Bureau Daan. Ik wilde mij graag onderscheiden van de traditionele advocatuur. Daan heeft mij geholpen met het opstellen van mijn visie en is vervolgens aan de slag gegaan met het creëren van een bijpassende logo. Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren. Daan stond ook open voor mijn feedback en dat voelt goed. Uiteindelijk heeft zij op mijn kantoor een drietal ontwerpen gepresenteerd. De presentatie ging op een hele originele manier. Ik zal maar niet verklappen hoe, dat moet je zelf ervaren.

    Ik ben onwijs blij met het resultaat en ik weet zeker dat ik mij met mijn logo onderscheid van de traditionele advocatuur. Daan heeft mij geholpen om als een modern, fris en jong kantoor de (advocaten)markt te betreden. In mijn omgeving heb ik meerdere malen gehoord dat de logo echt bij mij past. Ik heb nu een logo dat ik meer dan oké vind!

  • Jenny BoesenkoolEigenaar bij Boesenkool Advies

    Bureau Daan heeft zich goed geïnformeerd wat de doelen zijn van Boesenkool Advies en welke werkzaamheden worden verricht. Daarbij is er voortdurend stimulans geweest om de website zo overzichtelijk mogelijk in te richten, vanuit de persoon Jenny Boesenkool

  • Miriam Wolthuis ScheeresEigenaar bij Letterplein

    Letterplein is een academie voor zelfstandigheidsbevordering voor o. a. verstandelijk beperkten. In de loop van de jaren is Letterplein best goed gegroeid. Eerst was het alleen de Letterplein praktijk, later kwam daar Leermethode De Hoogvliegers bij, en weer later kwam daar ook nog Uitgeverij Sterrennest bij! Dus was het tijd voor een logo en huisstijl die alles verbindt maar toch zijn eigen look heeft en waar je ook het motto van Letterplein in kunt zien: ‘It takes a village to raise a child’. Met als wens natuurlijk fris, cool en modern, maar niet té strak…. Het grappig is, dat Daniëlle Letterplein, De Hoogvliegers en Uitgeverij Sterrennest inmiddels zo goed kent, dat zij in één keer met een ontwerp kwam waarvan iedereen zei: “…..ooooooohhh, wat mooi, dat past precies bij jou!” Die Daan, die kan goed luisteren naar haar klanten!

  • Hillmee ShekTOPS Vertalingen & Teksten

    Danielle is erg prettig om mee samen te werken en weet vage ideeën zeer goed om te zetten naar iets tastbaars. Ik ben erg blij met de website die ze voor mijn bedrijf heeft gemaakt en voor het engelengeduld die ze had moeten hebben tijdens het hele proces. www.topsvertalingen.nl

  • Fedor van VeenEigenaar van Together2Grow en Blendy

    Voordat we met Daan werkte hadden we best wel eens wat ideeën en werkte dat zelf uit of lieten dat door een drukker uitwerken.

    Met Daan zijn we aan de slag gegaan met een identiteitsscan om tot een nieuw concept te komen: Blendy. Ook hebben hebben we onze huidige huisstijl aangepast.

    We hebben een heel gaaf traject met Daan doorlopen, doordat we met Blendy op de markt kwamen. Door een brainstormsessie te houden hebben we als bedrijf ook het idee dat Blendy echt vanuit ons gekomen is. Zonder Daan was dit niet gelukt. Bureau Daan zorgde voor de begeleiding en uitwerking -> Professionaliteit en creativiteit.

  • Rosalie VellekoopKartrekker bij Bij1

    Het was een prettige samenwerking met Daniëlle. Ze werkt snel en denkt actief mee. Zo maakten we bijvoorbeeld een magazine, wat we nog nooit eerder gedaan hadden. Met Daniëlle haar deskundigheid werd het een mooi blad waar we trots op zijn.

1 2 3
Naar boven