Daan zoekt naar 'een klik'

Klanten

Bureau Daan hielp al heel wat klanten aan het juiste product en kijkt graag naar de mogelijkheden om ook met jou samen te werken. Daan vindt het belangrijk 'een klik' te hebben. Daarmee halen we immers het beste in elkaar naar boven en bereiken we het hoogst haalbare resultaat. Daarom maken we graag eerst vrijblijvend kennis om te kijken of we op één lijn zitten.

Onze ideale klant is...

  • Een professional - je kent je kwaliteiten en weet waar je goed in bent.
  • Gepassioneerd - je hebt een missie (ook al kun je hem nog niet onder woorden brengen).
  • Vooruitstrevend - je wilt jezelf ontwikkelen en groeien met je bedrijf.
  • Kritisch - je durft voor je mening uit te komen en kritisch te zijn zodat we samen tot het beste resultaat kunnen komen.

 

  • Suzanne ArakelyanEigenaar van AKL Advocatuur

    Wat ben ik blij dat ik op het juiste moment tegen Daan aangelopen ben. Na mijn studie rechtsgeleerdheid heb ik met mijn vakantiegeld AKL Juridisch Advies opgericht. Ik ben daarom maar op zoek gegaan naar een betaalbaar grafisch ontwerper. Uiteindelijk heb ik iemand via via gevonden. De desbetreffende vormgever heb ik nimmer in het ‘echt’ gezien. Het contact verliep ook via een bekende drukker van mij. Uiteindelijk is een logo tot stand gekomen, wat ik wel oké vond destijds.

    Aangezien AKL Juridisch Advies in een sneltreinvaart is gegroeid wilde ik het kantoor omzetten in een advocatenkantoor. Dat is natuurlijk het ideale moment om van logo te switchen en gelukkig heb ik op dat moment contact gekregen met Bureau Daan. Ik wilde mij graag onderscheiden van de traditionele advocatuur. Daan heeft mij geholpen met het opstellen van mijn visie en is vervolgens aan de slag gegaan met het creëren van een bijpassende logo. Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren. Daan stond ook open voor mijn feedback en dat voelt goed. Uiteindelijk heeft zij op mijn kantoor een drietal ontwerpen gepresenteerd. De presentatie ging op een hele originele manier. Ik zal maar niet verklappen hoe, dat moet je zelf ervaren.

    Ik ben onwijs blij met het resultaat en ik weet zeker dat ik mij met mijn logo onderscheid van de traditionele advocatuur. Daan heeft mij geholpen om als een modern, fris en jong kantoor de (advocaten)markt te betreden. In mijn omgeving heb ik meerdere malen gehoord dat de logo echt bij mij past. Ik heb nu een logo dat ik meer dan oké vind!

  • Hillmee ShekTOPS Vertalingen & Teksten

    Danielle is erg prettig om mee samen te werken en weet vage ideeën zeer goed om te zetten naar iets tastbaars. Ik ben erg blij met de website die ze voor mijn bedrijf heeft gemaakt en voor het engelengeduld die ze had moeten hebben tijdens het hele proces. www.topsvertalingen.nl

  • Nel MostertEigenaar bij MCCIM

    Een logo hebben, is toch de start van je bedrijf. Daniëlle maakte drie logo’s voor me en voor mij was het meteen helder welke het beste bij mijn bedrijf paste. Een schot in de roos, want veel van mijn klanten vinden het logo en de uitwerking op de visitekaartjes, de website en de brochure prachtig. Het is toch een belangrijke indruk die je maakt, als je je visitekaartje overhandigt. Ik wacht altijd op het complimentje dat ik steevast krijg als ik het visitekaartje overhandig. Het ziet er prachtig  uit, professioneel, het glimt, het is stevig. En dat is wat ik wil uitstralen. Van lieverlee kwam ik er achter dat het logo, de kleuren en de hele uitstraling van groot belang is voor hoe je overkomt op de klanten. Dankzij Daniëlle heb ik er wat dat betreft een groot vertrouwen in. Ik ben nog iedere dag trots op mijn logo en op mijn bedrijf.

  • Henri HaarmansEigenaar van 2 Facilitate 4 best results

    Toen ik januari 2013 mijn bedrijf startte, wist ik dat een goede huisstijl mij ondersteunt in mijn dienstverlening. Toevallig kwam ik door een collega facilitator in contact met Daniëlle. Onbewust wist ik eigenlijk meteen dat zij de juiste persoon was om mijn logo, site, briefpapier etc. te ontwerpen. Als facilitator begeleid ik brainstormsessies en wat dat precies inhoudt is niet voor iedere ontwerper gelijk duidelijk. Daniëlle had natuurlijk het geluk dat ze voor mijn collega een huisstijl heeft ontwikkeld, maar ze stelt zich volkomen blanco op. Het resultaat is dan ook totaal anders dan de huisstijl van mijn collega. De stijl sluit naadloos aan bij wat ik wil uitdrukken. Daarnaast denkt Daniëlle ook nog met je mee over zaken waar je nog niet aan gedacht hebt en dat is erg prettig.

    Daniëlle is spontaan en open in haar communicatie. Dat maakt dat er in de ontwerpfase gelijk een goede samenwerking tot stand komt.

  • Nicki van HeugtenEigenaar van Ja tegen Nu

    Via social media vond ik Daan en werd enthousiast van haar portfolio. Samen aan de slag gaan lag vanwege de grote afstand niet voor de hand. Echter ik heb er geen seconde spijt van gehad. Daan heeft een heel mooi logo voor Ja tegen Nu ontwikkeld en is heeft me gedurende de verdere ontwikkeling van website en zelfs daarna altijd goed en snel geholpen. Daan is authentiek, betrouwbaar en levert kwalitatief goed werk. Echt een aanrader!

  • Fedor van VeenEigenaar van Together2Grow en Blendy

    Voordat we met Daan werkte hadden we best wel eens wat ideeën en werkte dat zelf uit of lieten dat door een drukker uitwerken.

    Met Daan zijn we aan de slag gegaan met een identiteitsscan om tot een nieuw concept te komen: Blendy. Ook hebben hebben we onze huidige huisstijl aangepast.

    We hebben een heel gaaf traject met Daan doorlopen, doordat we met Blendy op de markt kwamen. Door een brainstormsessie te houden hebben we als bedrijf ook het idee dat Blendy echt vanuit ons gekomen is. Zonder Daan was dit niet gelukt. Bureau Daan zorgde voor de begeleiding en uitwerking -> Professionaliteit en creativiteit.

  • Helma van WanrooijOprichter van Stichting Legatio

    De stichting ondersteunt ondernemers die – om wat voor reden dan ook – niet verder komen met hun onderneming. Dit kan op commercieel vlak zijn, maar ook organisatorisch of financieel management. Naast algemeen bedrijfskundige mensen, zijn er een aantal specialisten bij aangesloten voor specifieke onderdelen.

    De uitstraling van een organisatie moet aansluiten bij het gedachtegoed van de organisatie. Je moet dan echt out of the box kunnen denken en hoewel menigeen dit pretendeert, heeft Daan van nature die ietwat naïeve en open blik die voorkomt dat er al contouren worden geplaatst alvorens er een design ligt. Het doet me denken aan een nieuwsgierig kind wat nog een fantasiewereld heeft, omdat de maatschappij nog geen vat heeft op de belevingswereld. Daan kan deze blik vertalen naar het nu en dan staan we plotseling weer in de hedendaagse maatschappij, maar wel met een verfrissende uitstraling die je zelf niet bedenken kunt. Ieder zijn vak dus!

    Eigenzinnig, creatief en snel zijn kernwoorden die gelden voor Daan en haar werk. Los van een prettige samenwerkingspartner is Daan een kei in haar vak en dat is voor een jonge professional zeker niet alledaags. We zijn blij dat onze paden gekruist zijn en blijven graag met haar samenwerken!

  • Bob IJpelaarEigenaar bij K.G. van Vliet

    Wij hadden behoefte aan een internationale brochure waar onze core producten in staan en zonder te veel ‘toeters en bellen’. Niet fancy, maar toch professioneel. Mijn vriendin die een eigen media- en marketing bureau heeft koppelde mij aan Bureau Daan, waarna Daan na een kort bedrijfsbezoek een indruk heeft gekregen van ons bedrijf en de identiteit. Een jonge energieke ondernemer die wist waar wij het over hadden en belangrijker nog… wist wat wij nodig hadden. Na een aantal weken is de definitieve keuze verder uitgewerkt tot een mooi ontwerp! Iets waar wij trots op zijn en ons mee durven presenteren wereldwijd. Van Zuid Amerika tot Australië en van Zuid Afrika tot Rusland. Een geslaagde missie voor een nette prijs. Het eindresultaat mag er zijn en wereldwijd krijgen we er zeer positieve reacties op. Wij zullen in de toekomst indien nodig zeer zeker weer een beroep doen op Daan en haar creatieve ideeën. 

  • Miriam Wolthuis ScheeresEigenaar bij Letterplein

    Letterplein is een academie voor zelfstandigheidsbevordering voor o. a. verstandelijk beperkten. In de loop van de jaren is Letterplein best goed gegroeid. Eerst was het alleen de Letterplein praktijk, later kwam daar Leermethode De Hoogvliegers bij, en weer later kwam daar ook nog Uitgeverij Sterrennest bij! Dus was het tijd voor een logo en huisstijl die alles verbindt maar toch zijn eigen look heeft en waar je ook het motto van Letterplein in kunt zien: ‘It takes a village to raise a child’. Met als wens natuurlijk fris, cool en modern, maar niet té strak…. Het grappig is, dat Daniëlle Letterplein, De Hoogvliegers en Uitgeverij Sterrennest inmiddels zo goed kent, dat zij in één keer met een ontwerp kwam waarvan iedereen zei: “…..ooooooohhh, wat mooi, dat past precies bij jou!” Die Daan, die kan goed luisteren naar haar klanten!

  • Mira van den BosEigenaar van Admyra

    Ik en Daniëlle zijn in het verleden collega’s geweest. We hebben het altijd goed met elkaar kunnen vinden en in deze periode heeft zij als eerste opdracht voor mij en man, onze trouwkaart ontworpen. Deze was zo bijzonder dat hij bij veel van onze gasten nog steeds bewaard is gebleven. Ik ben Daniëlle altijd blijven volgen en op het moment dat er een huisstijl ontwikkeld moest worden voor mijn bedrijf Admyra, een administratiekantoor in het Westland, was de keus snel gemaakt. Zij heeft drie ontwerpen gemaakt en hierin zat precies verwerkt wat ik wilde uitstralen. De keus van het ontwerp was dan ook snel gemaakt. Dit omdat Daniëlle goed aanvoelde wat paste bij mij en mijn bedrijf. De visitekaartjes met spotlak worden goed ontvangen en krijg hierover altijd een opmerking in positieve zin. Ook op de website krijg ik steevast het commentaar: ‘dit is helemaal iets wat bij jou past’.  Een groter compliment kun je toch niet krijgen?

  • Silvia van den AardwegEigenaar Dutch Connexxion

    Als startend ondernemer wilde ik een huisstijl die de activiteiten en kernwaarden van mijn bedrijf op een professionele manier kan weergeven. Dutch Connexion biedt consultancy en ad interim management ondersteuning aan projecten en organisaties op het gebied van Food, Horti en FMCG. Daarnaast koppelt en initieert Dutch Connexion nationale en internationale handels- en productie organisaties aan elkaar om handel te bevorderen.

    Omdat ik een perfectionist ben en controlfreak, vond ik het heel spannend om dit traject in gang te zetten. Zal Bureau Daan mij wel begrijpen, straks komt er een ontwerp dat totaal niet bij mij past? Ik was heel blij en opgelucht toen de ontwerpen werden gepresenteerd en ik direct een goed gevoel kreeg bij deze huisstijl. Hoe langer ik naar de huisstijl kijk, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat deze bij mij past! De kleursamenstelling, het beeldmerk dat de connecties symboliseert en waarin je groenten, fruit of een omgekeerde boom kunt zien, matchen met  mijn DNA!

    Ik ben zeer tevreden over het resultaat en de wijze waarop Bureau Daan haar werkzaamheden heeft volbracht, een no-nonsense aanpak en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

  • Esther & ElisaInitiatiefnemers Galant

    Esther en ik zijn bezig met het opzetten van de stichting Galant: een non-profit organisatie om mensen handvatten te geven om anderen op een laagdrempelige manier te dienen, steunen en helpen. We hadden een conceptplan gemaakt met een missie en visie en dachten te weten waar de focus op lag. Het was dus redelijk gestructureerd, maar we wisten nog niet hoe we alles wilden vormgeven en wat nu écht Galant was qua vormgeving.

    Samen met Daan hebben we een identiteitsscan gedaan: dit was zéér behulpzaam! Zo kwamen we erachter dat Galant een nog dieperliggende identiteit had dan wij
    dachten. Waar wij dachten dat het om de ene waarde draaide, draaide het stiekem om een andere waarde. Daan kon ons in deze scan heel goed bevragen waarom wij Galant hebben opgericht en wat nu precies ons doel was. Hierdoor zijn we te weten gekomen wat de échte identiteit is van
    Galant en vanuit welke motor Galant draait.
    Aan de hand daarvan is een mooie vormgeving door Daan gemaakt.

    Daan is iemand die eerlijk en oprecht is en ernaar verlangt dat degene met wie ze werkt dat ook is. Ze wil namelijk echt samen tot een doel komen, namelijk: jouw bedrijf/organisatie/stichting perfect uit de verf doen laten komen. Wat is de drijfveer achter het bedrijf en waar wordt vanuit het bedrijf naar gestreefd? Ze weet goed wat hip is en wat de vormgeving aantrekkelijk maakt. Op deze manier weet ze een goede, toepasselijke vormgeving te geven aan een bedrijf/organisatie of stichting.

1 2
Naar boven