Daan zoekt naar 'een klik'

Klanten

Bureau Daan hielp al heel wat klanten aan het juiste product en kijkt graag naar de mogelijkheden om ook met jou samen te werken. Daan vindt het belangrijk ‘een klik’ te hebben. Daarmee halen we immers het beste in elkaar naar boven en bereiken we het hoogst haalbare resultaat. Daarom maken we graag eerst vrijblijvend kennis om te kijken of we op één lijn zitten.

Onze ideale klant is…

  • Een professional – je kent je kwaliteiten en weet waar je goed in bent.
  • Gepassioneerd – je hebt een missie (ook al kun je hem nog niet onder woorden brengen).
  • Vooruitstrevend – je wilt jezelf ontwikkelen en groeien met je bedrijf.
  • Kritisch – je durft voor je mening uit te komen en kritisch te zijn zodat we samen tot het beste resultaat kunnen komen.

 

  • Miriam Wolthuis ScheeresEigenaar bij Letterplein

    Letterplein is een academie voor zelfstandigheidsbevordering voor o. a. verstandelijk beperkten. In de loop van de jaren is Letterplein best goed gegroeid. Eerst was het alleen de Letterplein praktijk, later kwam daar Leermethode De Hoogvliegers bij, en weer later kwam daar ook nog Uitgeverij Sterrennest bij! Dus was het tijd voor een logo en huisstijl die alles verbindt maar toch zijn eigen look heeft en waar je ook het motto van Letterplein in kunt zien: ‘It takes a village to raise a child’. Met als wens natuurlijk fris, cool en modern, maar niet té strak…. Het grappig is, dat Daniëlle Letterplein, De Hoogvliegers en Uitgeverij Sterrennest inmiddels zo goed kent, dat zij in één keer met een ontwerp kwam waarvan iedereen zei: “…..ooooooohhh, wat mooi, dat past precies bij jou!” Die Daan, die kan goed luisteren naar haar klanten!

  • Nel MostertEigenaar bij MCCIM

    Een logo hebben, is toch de start van je bedrijf. Daniëlle maakte drie logo’s voor me en voor mij was het meteen helder welke het beste bij mijn bedrijf paste. Een schot in de roos, want veel van mijn klanten vinden het logo en de uitwerking op de visitekaartjes, de website en de brochure prachtig. Het is toch een belangrijke indruk die je maakt, als je je visitekaartje overhandigt. Ik wacht altijd op het complimentje dat ik steevast krijg als ik het visitekaartje overhandig. Het ziet er prachtig  uit, professioneel, het glimt, het is stevig. En dat is wat ik wil uitstralen. Van lieverlee kwam ik er achter dat het logo, de kleuren en de hele uitstraling van groot belang is voor hoe je overkomt op de klanten. Dankzij Daniëlle heb ik er wat dat betreft een groot vertrouwen in. Ik ben nog iedere dag trots op mijn logo en op mijn bedrijf.

  • Inge van der LindenEigenaar bij ToBeLight

    Na mijn opleiding ben ik een praktijk gaan opstarten en daar hoort een logo en een website bij, maar ook visitekaartjes, een mooie folder en een massage cadeaubon stonden op mijn wensenlijst.

    Tijdens de eerste gesprekken met Daan ging zij o.a. op zoek naar hetgeen mij als persoon en wat ik met mijn bedrijf wil neerzetten nou zo uniek maakt en daar is ze mee aan de slag gegaan. Daan is enorm creatief en enthousiast, heeft goede ideeën en gaat voor het mooiste resultaat. Al gauw waren er drie logo’s ontworpen met bijbehorende slogan, het is knap hoe zij de creativiteit heeft om dat zo passend te doen.

    Alle drie de logo’s waren mooi, maar één sprong er voor mij uit zowel in vormgeving, kleur als de bijbehorende tekst. Het  past heel goed bij mij en hetgeen ik wil uitstralen. Daan heeft er een hele mooie huisstijl van gemaakt die er professioneel uitziet. De website is prachtig en de folder is om trots op te zijn, ik krijg veel complimenten over hoe het er uit ziet.

  • Helma van WanrooijOprichter van Stichting Legatio

    De stichting ondersteunt ondernemers die – om wat voor reden dan ook – niet verder komen met hun onderneming. Dit kan op commercieel vlak zijn, maar ook organisatorisch of financieel management. Naast algemeen bedrijfskundige mensen, zijn er een aantal specialisten bij aangesloten voor specifieke onderdelen.

    De uitstraling van een organisatie moet aansluiten bij het gedachtegoed van de organisatie. Je moet dan echt out of the box kunnen denken en hoewel menigeen dit pretendeert, heeft Daan van nature die ietwat naïeve en open blik die voorkomt dat er al contouren worden geplaatst alvorens er een design ligt. Het doet me denken aan een nieuwsgierig kind wat nog een fantasiewereld heeft, omdat de maatschappij nog geen vat heeft op de belevingswereld. Daan kan deze blik vertalen naar het nu en dan staan we plotseling weer in de hedendaagse maatschappij, maar wel met een verfrissende uitstraling die je zelf niet bedenken kunt. Ieder zijn vak dus!

    Eigenzinnig, creatief en snel zijn kernwoorden die gelden voor Daan en haar werk. Los van een prettige samenwerkingspartner is Daan een kei in haar vak en dat is voor een jonge professional zeker niet alledaags. We zijn blij dat onze paden gekruist zijn en blijven graag met haar samenwerken!

  • Gert van der ScheeOprichter van Orchidee Online

    Voor de start van mijn Westlandse bedrijf heb ik gezocht naar een Westlands bureau welke zich bezighoudt met huisstijlen, webontwerp en advies, om onze shop een ‘verrassend’ en passend gezicht te geven. Na een bezoek aan de website en een afspraak op kantoor kreeg ik een goed gevoel bij Daan. We zijn het geweldige traject met veel plezier in gegaan en al snel bleek dat de keuze voor Daan de juiste was! Haar ideeën, inbreng, enthousiasme en geduld hebben Orchidee-Online.nl een gezicht gegeven waar we echt trots op zijn. Geweldig om te zien hoe ‘het gezicht’ van je bedrijf ontstaat. De huisstijl komt overal terug: op de flyers, de wenskaart, de website, Twitter en Facebook.  Het paradepaardje hierbij is de verrassende cadeauverpakking. En dat is ook waar Orchidee-Online voor staat: ‘Verrassen doe je met Orchidee-Online.nl’. Dé cadeau website voor élke gelegenheid. Een webwinkel met een prachtig assortiment orchideeën en alles geleverd in een schitterende cadeauverpakking (made by Daan!). Daan is te omschrijven als creatief, innovatief, geduldig en behulpzaam. Wij zijn heel blij met het ‘gezicht’ wat aan Orchidee-online.nl is gegeven.

  • Els SchoenmakerEigenaar De Jong Administratiekantoor

    Een eerste indruk van je bedrijf is vaak erg belangrijk. Als potentiële klanten op je website kijken en geen goed gevoel hebben, kunnen ze wellicht al afhaken. Daniëlle zorgt ervoor dat de uitstraling professioneel en zakelijk is. Ze heeft een goed gevoel voor wat mensen willen. Het is de tweede keer dat zij een huisstijl voor mij ontworpen heeft. Het feit dat ik haar opnieuw gevraagd heb zegt al genoeg. Voor aanvullende vragen staat ze altijd klaar en krijg je snel antwoord. Een compleet pakket wordt aangeboden. Van visitekaartje, tot website, tot nieuwsbrief. En niet te vergeten de digitale handtekening om je email te professionaliseren.

  • Rosalie VellekoopKartrekker bij Bij1

    Het was een prettige samenwerking met Daniëlle. Ze werkt snel en denkt actief mee. Zo maakten we bijvoorbeeld een magazine, wat we nog nooit eerder gedaan hadden. Met Daniëlle haar deskundigheid werd het een mooi blad waar we trots op zijn.

  • Kees VogelMede-eigenaar bij Teeuw & Vogel

    Teeuw & Vogel is een bedrijf, gevestigd in Delft, dat onder andere adviseert en projecten begeleidt op het gebied van riolering. In Nederland is de riolering hoofdzakelijk in het beheer bij gemeenten, de gemeenten zijn dan ook onze belangrijkste opdrachtgevers. Maar wellicht is niet duidelijk wat Teeuw & Vogel precies doet, om het simpel te houden wij helpen onze opdrachtgevers dat als u het toilet doortrekt het water weg loopt en als het regent u met droge voeten op straat kunt blijven lopen. Op ons visitekaartje staat “Ontlasten is ons vak”, Teeuw & Vogel ontlast c.q. ontzorgt de opdrachtgever.

    De kreet “ontlasten is ons vak” is bedacht door Bureau Daan, dit geeft deels aan waarom Teeuw & Vogel de keuze heeft gemaakt om een logo en bijbehorend visitekaartje te laten ontwerpen door Bureau Daan; “ontlasten is ons vak” geeft in een paar woorden weer wat de activiteit is van Teeuw & Vogel en met een beetje fantasie in welke branche wij ons begeven. Bureau Daan heeft naar onze mening een frisse en vernieuwende kijk op communicatie en ontwerpmogelijkheden om ons bedrijf de uitstraling te geven zoals wij ons zelf voelen; verfrissend, vernieuwend en praktisch.

    Bureau Daan heeft een nieuwe uitstraling aan Teeuw & Vogel gegeven in een acceptabele termijn en niet onbelangrijk acceptabele kosten. Maak eens een afspraak met Bureau Daan en laat ze aan u uitleggen hoe ons logo is ontstaan, dan begrijpt u waarom wij voor Bureau Daan hebben gekozen.

  • Henri HaarmansEigenaar van 2 Facilitate 4 best results

    Toen ik januari 2013 mijn bedrijf startte, wist ik dat een goede huisstijl mij ondersteunt in mijn dienstverlening. Toevallig kwam ik door een collega facilitator in contact met Daniëlle. Onbewust wist ik eigenlijk meteen dat zij de juiste persoon was om mijn logo, site, briefpapier etc. te ontwerpen. Als facilitator begeleid ik brainstormsessies en wat dat precies inhoudt is niet voor iedere ontwerper gelijk duidelijk. Daniëlle had natuurlijk het geluk dat ze voor mijn collega een huisstijl heeft ontwikkeld, maar ze stelt zich volkomen blanco op. Het resultaat is dan ook totaal anders dan de huisstijl van mijn collega. De stijl sluit naadloos aan bij wat ik wil uitdrukken. Daarnaast denkt Daniëlle ook nog met je mee over zaken waar je nog niet aan gedacht hebt en dat is erg prettig.

    Daniëlle is spontaan en open in haar communicatie. Dat maakt dat er in de ontwerpfase gelijk een goede samenwerking tot stand komt.

  • Jeffrey JouvenaarAangesloten bij de Facilitating Company

    Eind 2015 organiseerden we vanuit de Facilitating Company een eigen event onder de naam #ontketend. De veranderingen gaan razendsnel en mensen en organisaties hebben moeite deze veranderingen bij te houden. Het zorgt er veelal voor dat we willen vasthouden aan het oude: oude werkwijze, oude manieren van oplossen, oude manieren van kijken, oude manieren van samenwerken etc. Tijdens het event hebben we mensen uit het bedrijfsleven op unieke en onorthodoxe wijze laten ervaren hoe zij los kunnen komen van gebaande paden en gebruiken en hen in gesprek en samenwerking met jongeren van het Erasmus College uit Zoetermeer aan de slag laten gaan.

    Daan heeft ons geholpen een identiteit te creëren voor dit unieke event en dat is gelukt! Uit de brij van informatie ontwikkelde zij een dynamische huisstijl passend bij het thema waarin direct duidelijk wordt waar het om gaat. De afstemming met de bestaande huisstijl is herkenbaar maar toch zeer eigenzinnig en onderscheidend. Het heeft ons gesterkt #ontketend verder te branden tot een event wat niet meer weg te denken is. De weg hiernaartoe samen met Daan was al een Ontketening op zichzelf. Het was dan ook fun om met haar samen te werken en de identiteit te ontwikkelen.

  • Suzanne ArakelyanEigenaar van AKL Advocatuur

    Wat ben ik blij dat ik op het juiste moment tegen Daan aangelopen ben. Na mijn studie rechtsgeleerdheid heb ik met mijn vakantiegeld AKL Juridisch Advies opgericht. Ik ben daarom maar op zoek gegaan naar een betaalbaar grafisch ontwerper. Uiteindelijk heb ik iemand via via gevonden. De desbetreffende vormgever heb ik nimmer in het ‘echt’ gezien. Het contact verliep ook via een bekende drukker van mij. Uiteindelijk is een logo tot stand gekomen, wat ik wel oké vond destijds.

    Aangezien AKL Juridisch Advies in een sneltreinvaart is gegroeid wilde ik het kantoor omzetten in een advocatenkantoor. Dat is natuurlijk het ideale moment om van logo te switchen en gelukkig heb ik op dat moment contact gekregen met Bureau Daan. Ik wilde mij graag onderscheiden van de traditionele advocatuur. Daan heeft mij geholpen met het opstellen van mijn visie en is vervolgens aan de slag gegaan met het creëren van een bijpassende logo. Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren. Daan stond ook open voor mijn feedback en dat voelt goed. Uiteindelijk heeft zij op mijn kantoor een drietal ontwerpen gepresenteerd. De presentatie ging op een hele originele manier. Ik zal maar niet verklappen hoe, dat moet je zelf ervaren.

    Ik ben onwijs blij met het resultaat en ik weet zeker dat ik mij met mijn logo onderscheid van de traditionele advocatuur. Daan heeft mij geholpen om als een modern, fris en jong kantoor de (advocaten)markt te betreden. In mijn omgeving heb ik meerdere malen gehoord dat de logo echt bij mij past. Ik heb nu een logo dat ik meer dan oké vind!

  • Esther & ElisaInitiatiefnemers Galant

    Esther en ik zijn bezig met het opzetten van de stichting Galant: een non-profit organisatie om mensen handvatten te geven om anderen op een laagdrempelige manier te dienen, steunen en helpen. We hadden een conceptplan gemaakt met een missie en visie en dachten te weten waar de focus op lag. Het was dus redelijk gestructureerd, maar we wisten nog niet hoe we alles wilden vormgeven en wat nu écht Galant was qua vormgeving.

    Samen met Daan hebben we een identiteitsscan gedaan: dit was zéér behulpzaam! Zo kwamen we erachter dat Galant een nog dieperliggende identiteit had dan wij
    dachten. Waar wij dachten dat het om de ene waarde draaide, draaide het stiekem om een andere waarde. Daan kon ons in deze scan heel goed bevragen waarom wij Galant hebben opgericht en wat nu precies ons doel was. Hierdoor zijn we te weten gekomen wat de échte identiteit is van
    Galant en vanuit welke motor Galant draait.
    Aan de hand daarvan is een mooie vormgeving door Daan gemaakt.

    Daan is iemand die eerlijk en oprecht is en ernaar verlangt dat degene met wie ze werkt dat ook is. Ze wil namelijk echt samen tot een doel komen, namelijk: jouw bedrijf/organisatie/stichting perfect uit de verf doen laten komen. Wat is de drijfveer achter het bedrijf en waar wordt vanuit het bedrijf naar gestreefd? Ze weet goed wat hip is en wat de vormgeving aantrekkelijk maakt. Op deze manier weet ze een goede, toepasselijke vormgeving te geven aan een bedrijf/organisatie of stichting.

1 2
Naar boven