Daan zoekt naar 'een klik'

Klanten

Bureau Daan hielp al heel wat klanten aan het juiste product en kijkt graag naar de mogelijkheden om ook met jou samen te werken. Daan vindt het belangrijk ‘een klik’ te hebben. Daarmee halen we immers het beste in elkaar naar boven en bereiken we het hoogst haalbare resultaat. Daarom maken we graag eerst vrijblijvend kennis om te kijken of we op één lijn zitten.

Onze ideale klant is…

  • Een professional – je kent je kwaliteiten en weet waar je goed in bent.
  • Gepassioneerd – je hebt een missie (ook al kun je hem nog niet onder woorden brengen).
  • Vooruitstrevend – je wilt jezelf ontwikkelen en groeien met je bedrijf.
  • Kritisch – je durft voor je mening uit te komen en kritisch te zijn zodat we samen tot het beste resultaat kunnen komen.

 

  • Marja van der EndeEigenaar bij SuXeed

    Ik heb Daan leren kennen via verschillende netwerkclubs. Toen mijn webdesigner Glenn Windhouwer (www.doserdesign.nl) zich meer ging richten op het technisch bouwen van websites, adviseerde hij mij om voor mijn drukwerk, fotografie en ontwerpen naar Daan te gaan. Daar heb ik nog geen moment spijt van gehad. Ook al bouwt ze in mijn geval voort op bestaande ontwerpen, Daan is precies die meedenkende, impulsieve en veelzijdige sparringspartner die ik nodig heb om mijn bedrijfsactiviteiten nog beter vorm te geven. Die klik, die is er! Marja van der Ende SuXeed (www.SuXeed.nl)

  • Suzanne ArakelyanEigenaar van AKL Advocatuur

    Wat ben ik blij dat ik op het juiste moment tegen Daan aangelopen ben. Na mijn studie rechtsgeleerdheid heb ik met mijn vakantiegeld AKL Juridisch Advies opgericht. Ik ben daarom maar op zoek gegaan naar een betaalbaar grafisch ontwerper. Uiteindelijk heb ik iemand via via gevonden. De desbetreffende vormgever heb ik nimmer in het ‘echt’ gezien. Het contact verliep ook via een bekende drukker van mij. Uiteindelijk is een logo tot stand gekomen, wat ik wel oké vond destijds.

    Aangezien AKL Juridisch Advies in een sneltreinvaart is gegroeid wilde ik het kantoor omzetten in een advocatenkantoor. Dat is natuurlijk het ideale moment om van logo te switchen en gelukkig heb ik op dat moment contact gekregen met Bureau Daan. Ik wilde mij graag onderscheiden van de traditionele advocatuur. Daan heeft mij geholpen met het opstellen van mijn visie en is vervolgens aan de slag gegaan met het creëren van een bijpassende logo. Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren. Daan stond ook open voor mijn feedback en dat voelt goed. Uiteindelijk heeft zij op mijn kantoor een drietal ontwerpen gepresenteerd. De presentatie ging op een hele originele manier. Ik zal maar niet verklappen hoe, dat moet je zelf ervaren.

    Ik ben onwijs blij met het resultaat en ik weet zeker dat ik mij met mijn logo onderscheid van de traditionele advocatuur. Daan heeft mij geholpen om als een modern, fris en jong kantoor de (advocaten)markt te betreden. In mijn omgeving heb ik meerdere malen gehoord dat de logo echt bij mij past. Ik heb nu een logo dat ik meer dan oké vind!

  • Jenny BoesenkoolEigenaar bij Boesenkool Advies

    Bureau Daan heeft zich goed geïnformeerd wat de doelen zijn van Boesenkool Advies en welke werkzaamheden worden verricht. Daarbij is er voortdurend stimulans geweest om de website zo overzichtelijk mogelijk in te richten, vanuit de persoon Jenny Boesenkool

  • Els SchoenmakerEigenaar De Jong Administratiekantoor

    Een eerste indruk van je bedrijf is vaak erg belangrijk. Als potentiële klanten op je website kijken en geen goed gevoel hebben, kunnen ze wellicht al afhaken. Daniëlle zorgt ervoor dat de uitstraling professioneel en zakelijk is. Ze heeft een goed gevoel voor wat mensen willen. Het is de tweede keer dat zij een huisstijl voor mij ontworpen heeft. Het feit dat ik haar opnieuw gevraagd heb zegt al genoeg. Voor aanvullende vragen staat ze altijd klaar en krijg je snel antwoord. Een compleet pakket wordt aangeboden. Van visitekaartje, tot website, tot nieuwsbrief. En niet te vergeten de digitale handtekening om je email te professionaliseren.

  • Maurice van WindenEigenaar bij Floranti

    Bij een startend bedrijf zoals Floranti, is snel schakelen enorm belangrijk. Samen met Danielle zijn we erin geslaagd om in korte tijd een gave huisstijl neer te zetten. Geen lange bijeenkomsten en presentaties, maar gewoon samen snel communiceren en de vaart erin houden. Helemaal top.

  • Nel MostertEigenaar bij MCCIM

    Een logo hebben, is toch de start van je bedrijf. Daniëlle maakte drie logo’s voor me en voor mij was het meteen helder welke het beste bij mijn bedrijf paste. Een schot in de roos, want veel van mijn klanten vinden het logo en de uitwerking op de visitekaartjes, de website en de brochure prachtig. Het is toch een belangrijke indruk die je maakt, als je je visitekaartje overhandigt. Ik wacht altijd op het complimentje dat ik steevast krijg als ik het visitekaartje overhandig. Het ziet er prachtig  uit, professioneel, het glimt, het is stevig. En dat is wat ik wil uitstralen. Van lieverlee kwam ik er achter dat het logo, de kleuren en de hele uitstraling van groot belang is voor hoe je overkomt op de klanten. Dankzij Daniëlle heb ik er wat dat betreft een groot vertrouwen in. Ik ben nog iedere dag trots op mijn logo en op mijn bedrijf.

  • Miriam Wolthuis ScheeresEigenaar bij Letterplein

    Letterplein is een academie voor zelfstandigheidsbevordering voor o. a. verstandelijk beperkten. In de loop van de jaren is Letterplein best goed gegroeid. Eerst was het alleen de Letterplein praktijk, later kwam daar Leermethode De Hoogvliegers bij, en weer later kwam daar ook nog Uitgeverij Sterrennest bij! Dus was het tijd voor een logo en huisstijl die alles verbindt maar toch zijn eigen look heeft en waar je ook het motto van Letterplein in kunt zien: ‘It takes a village to raise a child’. Met als wens natuurlijk fris, cool en modern, maar niet té strak…. Het grappig is, dat Daniëlle Letterplein, De Hoogvliegers en Uitgeverij Sterrennest inmiddels zo goed kent, dat zij in één keer met een ontwerp kwam waarvan iedereen zei: “…..ooooooohhh, wat mooi, dat past precies bij jou!” Die Daan, die kan goed luisteren naar haar klanten!

  • Hillmee ShekTOPS Vertalingen & Teksten

    Danielle is erg prettig om mee samen te werken en weet vage ideeën zeer goed om te zetten naar iets tastbaars. Ik ben erg blij met de website die ze voor mijn bedrijf heeft gemaakt en voor het engelengeduld die ze had moeten hebben tijdens het hele proces. www.topsvertalingen.nl

  • Jeroen ‘s-GravendijkEignaar bij TNMF

    Ik heb Danielle op verschillende manieren ingehuurd voor onder andere het bijwerken van mijn visitekaartje en het bestellen van de visitekaartjes op een hoogwaardig stuk papier. Daarnaast vraag ik aan Danielle om mee te denken met nieuwe concepten of om deze concepten uit te werken zodat ik het kan presenteren bij mijn klanten. Ik kan Danielle iedereen van harte aanbevelen!

    www.tnmf.nl

  • Kees VogelMede-eigenaar bij Teeuw & Vogel

    Teeuw & Vogel is een bedrijf, gevestigd in Delft, dat onder andere adviseert en projecten begeleidt op het gebied van riolering. In Nederland is de riolering hoofdzakelijk in het beheer bij gemeenten, de gemeenten zijn dan ook onze belangrijkste opdrachtgevers. Maar wellicht is niet duidelijk wat Teeuw & Vogel precies doet, om het simpel te houden wij helpen onze opdrachtgevers dat als u het toilet doortrekt het water weg loopt en als het regent u met droge voeten op straat kunt blijven lopen. Op ons visitekaartje staat “Ontlasten is ons vak”, Teeuw & Vogel ontlast c.q. ontzorgt de opdrachtgever.

    De kreet “ontlasten is ons vak” is bedacht door Bureau Daan, dit geeft deels aan waarom Teeuw & Vogel de keuze heeft gemaakt om een logo en bijbehorend visitekaartje te laten ontwerpen door Bureau Daan; “ontlasten is ons vak” geeft in een paar woorden weer wat de activiteit is van Teeuw & Vogel en met een beetje fantasie in welke branche wij ons begeven. Bureau Daan heeft naar onze mening een frisse en vernieuwende kijk op communicatie en ontwerpmogelijkheden om ons bedrijf de uitstraling te geven zoals wij ons zelf voelen; verfrissend, vernieuwend en praktisch.

    Bureau Daan heeft een nieuwe uitstraling aan Teeuw & Vogel gegeven in een acceptabele termijn en niet onbelangrijk acceptabele kosten. Maak eens een afspraak met Bureau Daan en laat ze aan u uitleggen hoe ons logo is ontstaan, dan begrijpt u waarom wij voor Bureau Daan hebben gekozen.

  • Nicki van HeugtenEigenaar van Ja tegen Nu

    Via social media vond ik Daan en werd enthousiast van haar portfolio. Samen aan de slag gaan lag vanwege de grote afstand niet voor de hand. Echter ik heb er geen seconde spijt van gehad. Daan heeft een heel mooi logo voor Ja tegen Nu ontwikkeld en is heeft me gedurende de verdere ontwikkeling van website en zelfs daarna altijd goed en snel geholpen. Daan is authentiek, betrouwbaar en levert kwalitatief goed werk. Echt een aanrader!

  • Mira van den BosEigenaar van Admyra

    Ik en Daniëlle zijn in het verleden collega’s geweest. We hebben het altijd goed met elkaar kunnen vinden en in deze periode heeft zij als eerste opdracht voor mij en man, onze trouwkaart ontworpen. Deze was zo bijzonder dat hij bij veel van onze gasten nog steeds bewaard is gebleven. Ik ben Daniëlle altijd blijven volgen en op het moment dat er een huisstijl ontwikkeld moest worden voor mijn bedrijf Admyra, een administratiekantoor in het Westland, was de keus snel gemaakt. Zij heeft drie ontwerpen gemaakt en hierin zat precies verwerkt wat ik wilde uitstralen. De keus van het ontwerp was dan ook snel gemaakt. Dit omdat Daniëlle goed aanvoelde wat paste bij mij en mijn bedrijf. De visitekaartjes met spotlak worden goed ontvangen en krijg hierover altijd een opmerking in positieve zin. Ook op de website krijg ik steevast het commentaar: ‘dit is helemaal iets wat bij jou past’.  Een groter compliment kun je toch niet krijgen?

1 2 3
Naar boven