Daan zoekt naar 'een klik'

Klanten

Bureau Daan hielp al heel wat klanten aan het juiste product en kijkt graag naar de mogelijkheden om ook met jou samen te werken. Daan vindt het belangrijk ‘een klik’ te hebben. Daarmee halen we immers het beste in elkaar naar boven en bereiken we het hoogst haalbare resultaat. Daarom maken we graag eerst vrijblijvend kennis om te kijken of we op één lijn zitten.

Onze ideale klant is…

  • Een professional – je kent je kwaliteiten en weet waar je goed in bent.
  • Gepassioneerd – je hebt een missie (ook al kun je hem nog niet onder woorden brengen).
  • Vooruitstrevend – je wilt jezelf ontwikkelen en groeien met je bedrijf.
  • Kritisch – je durft voor je mening uit te komen en kritisch te zijn zodat we samen tot het beste resultaat kunnen komen.

 

  • Mira van den BosEigenaar van Admyra

    Ik en Daniëlle zijn in het verleden collega’s geweest. We hebben het altijd goed met elkaar kunnen vinden en in deze periode heeft zij als eerste opdracht voor mij en man, onze trouwkaart ontworpen. Deze was zo bijzonder dat hij bij veel van onze gasten nog steeds bewaard is gebleven. Ik ben Daniëlle altijd blijven volgen en op het moment dat er een huisstijl ontwikkeld moest worden voor mijn bedrijf Admyra, een administratiekantoor in het Westland, was de keus snel gemaakt. Zij heeft drie ontwerpen gemaakt en hierin zat precies verwerkt wat ik wilde uitstralen. De keus van het ontwerp was dan ook snel gemaakt. Dit omdat Daniëlle goed aanvoelde wat paste bij mij en mijn bedrijf. De visitekaartjes met spotlak worden goed ontvangen en krijg hierover altijd een opmerking in positieve zin. Ook op de website krijg ik steevast het commentaar: ‘dit is helemaal iets wat bij jou past’.  Een groter compliment kun je toch niet krijgen?

  • M. van KesterEigenaar bij Babymassage Nederland

    Het voelde meteen goed om bij Daniëlle een logo en huisstijl te laten ontwikkelen. Buiten haar kennis sprak het mij ook erg aan dat ze erg intuïtief werkt. Zonder intuitie is het onmogelijk om aan te voelen wat bij iemand past. Met kennis kom je een heel eind maar met intuïtie erbij kun je echt iets perfects leveren. Daarom sprak haar werkwijze me meteen heel erg aan.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin mijn twijfels had... Ik ben een do-het-zelfver en een logo kan ik toch zelf wel... Ik kan best ‘iets’ in elkaar flansen maar een logo die er professioneel uitziet en waarbij echt werkelijk alles past is toch echt een vak.
    Daniëlle ontwerpt een logo en huisstijl waarbij werkelijk echt alles op elkaar afgestemd is. Zoals logo, lettertype, kleur, gevoel en de uitstraling waarmee jij je op de markt gezien wilt worden. Een logo en huisstijl wat dus echt helemaal klopt! Zo ver gaat mijn kennis niet. Ik ben enorm blij met mijn logo. Ik ben echt gaan houden van het hart die Daniëlle voor me gemaakt heeft en het voelt enorm goed om daarmee naar buiten te treden. Ik begrijp nu helemaal wat Daan bedoelt met identiteit.’

  • Henri HaarmansEigenaar van 2 Facilitate 4 best results

    Toen ik januari 2013 mijn bedrijf startte, wist ik dat een goede huisstijl mij ondersteunt in mijn dienstverlening. Toevallig kwam ik door een collega facilitator in contact met Daniëlle. Onbewust wist ik eigenlijk meteen dat zij de juiste persoon was om mijn logo, site, briefpapier etc. te ontwerpen. Als facilitator begeleid ik brainstormsessies en wat dat precies inhoudt is niet voor iedere ontwerper gelijk duidelijk. Daniëlle had natuurlijk het geluk dat ze voor mijn collega een huisstijl heeft ontwikkeld, maar ze stelt zich volkomen blanco op. Het resultaat is dan ook totaal anders dan de huisstijl van mijn collega. De stijl sluit naadloos aan bij wat ik wil uitdrukken. Daarnaast denkt Daniëlle ook nog met je mee over zaken waar je nog niet aan gedacht hebt en dat is erg prettig.

    Daniëlle is spontaan en open in haar communicatie. Dat maakt dat er in de ontwerpfase gelijk een goede samenwerking tot stand komt.

  • Jenny BoesenkoolEigenaar bij Boesenkool Advies

    Bureau Daan heeft zich goed geïnformeerd wat de doelen zijn van Boesenkool Advies en welke werkzaamheden worden verricht. Daarbij is er voortdurend stimulans geweest om de website zo overzichtelijk mogelijk in te richten, vanuit de persoon Jenny Boesenkool

  • Bob IJpelaarEigenaar bij K.G. van Vliet

    Wij hadden behoefte aan een internationale brochure waar onze core producten in staan en zonder te veel ‘toeters en bellen’. Niet fancy, maar toch professioneel. Mijn vriendin die een eigen media- en marketing bureau heeft koppelde mij aan Bureau Daan, waarna Daan na een kort bedrijfsbezoek een indruk heeft gekregen van ons bedrijf en de identiteit. Een jonge energieke ondernemer die wist waar wij het over hadden en belangrijker nog… wist wat wij nodig hadden. Na een aantal weken is de definitieve keuze verder uitgewerkt tot een mooi ontwerp! Iets waar wij trots op zijn en ons mee durven presenteren wereldwijd. Van Zuid Amerika tot Australië en van Zuid Afrika tot Rusland. Een geslaagde missie voor een nette prijs. Het eindresultaat mag er zijn en wereldwijd krijgen we er zeer positieve reacties op. Wij zullen in de toekomst indien nodig zeer zeker weer een beroep doen op Daan en haar creatieve ideeën. 

  • Hillmee ShekTOPS Vertalingen & Teksten

    Danielle is erg prettig om mee samen te werken en weet vage ideeën zeer goed om te zetten naar iets tastbaars. Ik ben erg blij met de website die ze voor mijn bedrijf heeft gemaakt en voor het engelengeduld die ze had moeten hebben tijdens het hele proces. www.topsvertalingen.nl

  • Gert van der ScheeOprichter van Orchidee Online

    Voor de start van mijn Westlandse bedrijf heb ik gezocht naar een Westlands bureau welke zich bezighoudt met huisstijlen, webontwerp en advies, om onze shop een ‘verrassend’ en passend gezicht te geven. Na een bezoek aan de website en een afspraak op kantoor kreeg ik een goed gevoel bij Daan. We zijn het geweldige traject met veel plezier in gegaan en al snel bleek dat de keuze voor Daan de juiste was! Haar ideeën, inbreng, enthousiasme en geduld hebben Orchidee-Online.nl een gezicht gegeven waar we echt trots op zijn. Geweldig om te zien hoe ‘het gezicht’ van je bedrijf ontstaat. De huisstijl komt overal terug: op de flyers, de wenskaart, de website, Twitter en Facebook.  Het paradepaardje hierbij is de verrassende cadeauverpakking. En dat is ook waar Orchidee-Online voor staat: ‘Verrassen doe je met Orchidee-Online.nl’. Dé cadeau website voor élke gelegenheid. Een webwinkel met een prachtig assortiment orchideeën en alles geleverd in een schitterende cadeauverpakking (made by Daan!). Daan is te omschrijven als creatief, innovatief, geduldig en behulpzaam. Wij zijn heel blij met het ‘gezicht’ wat aan Orchidee-online.nl is gegeven.

  • Silvia van den AardwegEigenaar Dutch Connexxion

    Als startend ondernemer wilde ik een huisstijl die de activiteiten en kernwaarden van mijn bedrijf op een professionele manier kan weergeven. Dutch Connexion biedt consultancy en ad interim management ondersteuning aan projecten en organisaties op het gebied van Food, Horti en FMCG. Daarnaast koppelt en initieert Dutch Connexion nationale en internationale handels- en productie organisaties aan elkaar om handel te bevorderen.

    Omdat ik een perfectionist ben en controlfreak, vond ik het heel spannend om dit traject in gang te zetten. Zal Bureau Daan mij wel begrijpen, straks komt er een ontwerp dat totaal niet bij mij past? Ik was heel blij en opgelucht toen de ontwerpen werden gepresenteerd en ik direct een goed gevoel kreeg bij deze huisstijl. Hoe langer ik naar de huisstijl kijk, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat deze bij mij past! De kleursamenstelling, het beeldmerk dat de connecties symboliseert en waarin je groenten, fruit of een omgekeerde boom kunt zien, matchen met  mijn DNA!

    Ik ben zeer tevreden over het resultaat en de wijze waarop Bureau Daan haar werkzaamheden heeft volbracht, een no-nonsense aanpak en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

  • Jeffrey JouvenaarAangesloten bij de Facilitating Company

    Eind 2015 organiseerden we vanuit de Facilitating Company een eigen event onder de naam #ontketend. De veranderingen gaan razendsnel en mensen en organisaties hebben moeite deze veranderingen bij te houden. Het zorgt er veelal voor dat we willen vasthouden aan het oude: oude werkwijze, oude manieren van oplossen, oude manieren van kijken, oude manieren van samenwerken etc. Tijdens het event hebben we mensen uit het bedrijfsleven op unieke en onorthodoxe wijze laten ervaren hoe zij los kunnen komen van gebaande paden en gebruiken en hen in gesprek en samenwerking met jongeren van het Erasmus College uit Zoetermeer aan de slag laten gaan.

    Daan heeft ons geholpen een identiteit te creëren voor dit unieke event en dat is gelukt! Uit de brij van informatie ontwikkelde zij een dynamische huisstijl passend bij het thema waarin direct duidelijk wordt waar het om gaat. De afstemming met de bestaande huisstijl is herkenbaar maar toch zeer eigenzinnig en onderscheidend. Het heeft ons gesterkt #ontketend verder te branden tot een event wat niet meer weg te denken is. De weg hiernaartoe samen met Daan was al een Ontketening op zichzelf. Het was dan ook fun om met haar samen te werken en de identiteit te ontwikkelen.

  • Marja van der EndeEigenaar bij SuXeed

    Ik heb Daan leren kennen via verschillende netwerkclubs. Toen mijn webdesigner Glenn Windhouwer (www.doserdesign.nl) zich meer ging richten op het technisch bouwen van websites, adviseerde hij mij om voor mijn drukwerk, fotografie en ontwerpen naar Daan te gaan. Daar heb ik nog geen moment spijt van gehad. Ook al bouwt ze in mijn geval voort op bestaande ontwerpen, Daan is precies die meedenkende, impulsieve en veelzijdige sparringspartner die ik nodig heb om mijn bedrijfsactiviteiten nog beter vorm te geven. Die klik, die is er! Marja van der Ende SuXeed (www.SuXeed.nl)

  • Suzanne ArakelyanEigenaar van AKL Advocatuur

    Wat ben ik blij dat ik op het juiste moment tegen Daan aangelopen ben. Na mijn studie rechtsgeleerdheid heb ik met mijn vakantiegeld AKL Juridisch Advies opgericht. Ik ben daarom maar op zoek gegaan naar een betaalbaar grafisch ontwerper. Uiteindelijk heb ik iemand via via gevonden. De desbetreffende vormgever heb ik nimmer in het ‘echt’ gezien. Het contact verliep ook via een bekende drukker van mij. Uiteindelijk is een logo tot stand gekomen, wat ik wel oké vond destijds.

    Aangezien AKL Juridisch Advies in een sneltreinvaart is gegroeid wilde ik het kantoor omzetten in een advocatenkantoor. Dat is natuurlijk het ideale moment om van logo te switchen en gelukkig heb ik op dat moment contact gekregen met Bureau Daan. Ik wilde mij graag onderscheiden van de traditionele advocatuur. Daan heeft mij geholpen met het opstellen van mijn visie en is vervolgens aan de slag gegaan met het creëren van een bijpassende logo. Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren. Daan stond ook open voor mijn feedback en dat voelt goed. Uiteindelijk heeft zij op mijn kantoor een drietal ontwerpen gepresenteerd. De presentatie ging op een hele originele manier. Ik zal maar niet verklappen hoe, dat moet je zelf ervaren.

    Ik ben onwijs blij met het resultaat en ik weet zeker dat ik mij met mijn logo onderscheid van de traditionele advocatuur. Daan heeft mij geholpen om als een modern, fris en jong kantoor de (advocaten)markt te betreden. In mijn omgeving heb ik meerdere malen gehoord dat de logo echt bij mij past. Ik heb nu een logo dat ik meer dan oké vind!

  • Helma van WanrooijOprichter van Stichting Legatio

    De stichting ondersteunt ondernemers die – om wat voor reden dan ook – niet verder komen met hun onderneming. Dit kan op commercieel vlak zijn, maar ook organisatorisch of financieel management. Naast algemeen bedrijfskundige mensen, zijn er een aantal specialisten bij aangesloten voor specifieke onderdelen.

    De uitstraling van een organisatie moet aansluiten bij het gedachtegoed van de organisatie. Je moet dan echt out of the box kunnen denken en hoewel menigeen dit pretendeert, heeft Daan van nature die ietwat naïeve en open blik die voorkomt dat er al contouren worden geplaatst alvorens er een design ligt. Het doet me denken aan een nieuwsgierig kind wat nog een fantasiewereld heeft, omdat de maatschappij nog geen vat heeft op de belevingswereld. Daan kan deze blik vertalen naar het nu en dan staan we plotseling weer in de hedendaagse maatschappij, maar wel met een verfrissende uitstraling die je zelf niet bedenken kunt. Ieder zijn vak dus!

    Eigenzinnig, creatief en snel zijn kernwoorden die gelden voor Daan en haar werk. Los van een prettige samenwerkingspartner is Daan een kei in haar vak en dat is voor een jonge professional zeker niet alledaags. We zijn blij dat onze paden gekruist zijn en blijven graag met haar samenwerken!

1 2 3
Naar boven