Daan zoekt naar 'een klik'

Klanten

Bureau Daan hielp al heel wat klanten aan het juiste product en kijkt graag naar de mogelijkheden om ook met jou samen te werken. Daan vindt het belangrijk ‘een klik’ te hebben. Daarmee halen we immers het beste in elkaar naar boven en bereiken we het hoogst haalbare resultaat. Daarom maken we graag eerst vrijblijvend kennis om te kijken of we op één lijn zitten.

Onze ideale klant is…

  • Een professional – je kent je kwaliteiten en weet waar je goed in bent.
  • Gepassioneerd – je hebt een missie (ook al kun je hem nog niet onder woorden brengen).
  • Vooruitstrevend – je wilt jezelf ontwikkelen en groeien met je bedrijf.
  • Kritisch – je durft voor je mening uit te komen en kritisch te zijn zodat we samen tot het beste resultaat kunnen komen.

 

  • Silvia van den AardwegEigenaar Dutch Connexxion

    Als startend ondernemer wilde ik een huisstijl die de activiteiten en kernwaarden van mijn bedrijf op een professionele manier kan weergeven. Dutch Connexion biedt consultancy en ad interim management ondersteuning aan projecten en organisaties op het gebied van Food, Horti en FMCG. Daarnaast koppelt en initieert Dutch Connexion nationale en internationale handels- en productie organisaties aan elkaar om handel te bevorderen.

    Omdat ik een perfectionist ben en controlfreak, vond ik het heel spannend om dit traject in gang te zetten. Zal Bureau Daan mij wel begrijpen, straks komt er een ontwerp dat totaal niet bij mij past? Ik was heel blij en opgelucht toen de ontwerpen werden gepresenteerd en ik direct een goed gevoel kreeg bij deze huisstijl. Hoe langer ik naar de huisstijl kijk, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat deze bij mij past! De kleursamenstelling, het beeldmerk dat de connecties symboliseert en waarin je groenten, fruit of een omgekeerde boom kunt zien, matchen met  mijn DNA!

    Ik ben zeer tevreden over het resultaat en de wijze waarop Bureau Daan haar werkzaamheden heeft volbracht, een no-nonsense aanpak en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

  • Bob IJpelaarEigenaar bij K.G. van Vliet

    Wij hadden behoefte aan een internationale brochure waar onze core producten in staan en zonder te veel ‘toeters en bellen’. Niet fancy, maar toch professioneel. Mijn vriendin die een eigen media- en marketing bureau heeft koppelde mij aan Bureau Daan, waarna Daan na een kort bedrijfsbezoek een indruk heeft gekregen van ons bedrijf en de identiteit. Een jonge energieke ondernemer die wist waar wij het over hadden en belangrijker nog… wist wat wij nodig hadden. Na een aantal weken is de definitieve keuze verder uitgewerkt tot een mooi ontwerp! Iets waar wij trots op zijn en ons mee durven presenteren wereldwijd. Van Zuid Amerika tot Australië en van Zuid Afrika tot Rusland. Een geslaagde missie voor een nette prijs. Het eindresultaat mag er zijn en wereldwijd krijgen we er zeer positieve reacties op. Wij zullen in de toekomst indien nodig zeer zeker weer een beroep doen op Daan en haar creatieve ideeën. 

  • Esther & ElisaInitiatiefnemers Galant

    Esther en ik zijn bezig met het opzetten van de stichting Galant: een non-profit organisatie om mensen handvatten te geven om anderen op een laagdrempelige manier te dienen, steunen en helpen. We hadden een conceptplan gemaakt met een missie en visie en dachten te weten waar de focus op lag. Het was dus redelijk gestructureerd, maar we wisten nog niet hoe we alles wilden vormgeven en wat nu écht Galant was qua vormgeving.

    Samen met Daan hebben we een identiteitsscan gedaan: dit was zéér behulpzaam! Zo kwamen we erachter dat Galant een nog dieperliggende identiteit had dan wij
    dachten. Waar wij dachten dat het om de ene waarde draaide, draaide het stiekem om een andere waarde. Daan kon ons in deze scan heel goed bevragen waarom wij Galant hebben opgericht en wat nu precies ons doel was. Hierdoor zijn we te weten gekomen wat de échte identiteit is van
    Galant en vanuit welke motor Galant draait.
    Aan de hand daarvan is een mooie vormgeving door Daan gemaakt.

    Daan is iemand die eerlijk en oprecht is en ernaar verlangt dat degene met wie ze werkt dat ook is. Ze wil namelijk echt samen tot een doel komen, namelijk: jouw bedrijf/organisatie/stichting perfect uit de verf doen laten komen. Wat is de drijfveer achter het bedrijf en waar wordt vanuit het bedrijf naar gestreefd? Ze weet goed wat hip is en wat de vormgeving aantrekkelijk maakt. Op deze manier weet ze een goede, toepasselijke vormgeving te geven aan een bedrijf/organisatie of stichting.

  • Rosalie VellekoopKartrekker bij Bij1

    Het was een prettige samenwerking met Daniëlle. Ze werkt snel en denkt actief mee. Zo maakten we bijvoorbeeld een magazine, wat we nog nooit eerder gedaan hadden. Met Daniëlle haar deskundigheid werd het een mooi blad waar we trots op zijn.

  • Nel MostertEigenaar bij MCCIM

    Een logo hebben, is toch de start van je bedrijf. Daniëlle maakte drie logo’s voor me en voor mij was het meteen helder welke het beste bij mijn bedrijf paste. Een schot in de roos, want veel van mijn klanten vinden het logo en de uitwerking op de visitekaartjes, de website en de brochure prachtig. Het is toch een belangrijke indruk die je maakt, als je je visitekaartje overhandigt. Ik wacht altijd op het complimentje dat ik steevast krijg als ik het visitekaartje overhandig. Het ziet er prachtig  uit, professioneel, het glimt, het is stevig. En dat is wat ik wil uitstralen. Van lieverlee kwam ik er achter dat het logo, de kleuren en de hele uitstraling van groot belang is voor hoe je overkomt op de klanten. Dankzij Daniëlle heb ik er wat dat betreft een groot vertrouwen in. Ik ben nog iedere dag trots op mijn logo en op mijn bedrijf.

  • Els SchoenmakerEigenaar De Jong Administratiekantoor

    Een eerste indruk van je bedrijf is vaak erg belangrijk. Als potentiële klanten op je website kijken en geen goed gevoel hebben, kunnen ze wellicht al afhaken. Daniëlle zorgt ervoor dat de uitstraling professioneel en zakelijk is. Ze heeft een goed gevoel voor wat mensen willen. Het is de tweede keer dat zij een huisstijl voor mij ontworpen heeft. Het feit dat ik haar opnieuw gevraagd heb zegt al genoeg. Voor aanvullende vragen staat ze altijd klaar en krijg je snel antwoord. Een compleet pakket wordt aangeboden. Van visitekaartje, tot website, tot nieuwsbrief. En niet te vergeten de digitale handtekening om je email te professionaliseren.

  • Hillmee ShekTOPS Vertalingen & Teksten

    Danielle is erg prettig om mee samen te werken en weet vage ideeën zeer goed om te zetten naar iets tastbaars. Ik ben erg blij met de website die ze voor mijn bedrijf heeft gemaakt en voor het engelengeduld die ze had moeten hebben tijdens het hele proces. www.topsvertalingen.nl

  • Maurice van WindenEigenaar bij Floranti

    Bij een startend bedrijf zoals Floranti, is snel schakelen enorm belangrijk. Samen met Danielle zijn we erin geslaagd om in korte tijd een gave huisstijl neer te zetten. Geen lange bijeenkomsten en presentaties, maar gewoon samen snel communiceren en de vaart erin houden. Helemaal top.

  • Inge van der LindenEigenaar bij ToBeLight

    Na mijn opleiding ben ik een praktijk gaan opstarten en daar hoort een logo en een website bij, maar ook visitekaartjes, een mooie folder en een massage cadeaubon stonden op mijn wensenlijst.

    Tijdens de eerste gesprekken met Daan ging zij o.a. op zoek naar hetgeen mij als persoon en wat ik met mijn bedrijf wil neerzetten nou zo uniek maakt en daar is ze mee aan de slag gegaan. Daan is enorm creatief en enthousiast, heeft goede ideeën en gaat voor het mooiste resultaat. Al gauw waren er drie logo’s ontworpen met bijbehorende slogan, het is knap hoe zij de creativiteit heeft om dat zo passend te doen.

    Alle drie de logo’s waren mooi, maar één sprong er voor mij uit zowel in vormgeving, kleur als de bijbehorende tekst. Het  past heel goed bij mij en hetgeen ik wil uitstralen. Daan heeft er een hele mooie huisstijl van gemaakt die er professioneel uitziet. De website is prachtig en de folder is om trots op te zijn, ik krijg veel complimenten over hoe het er uit ziet.

  • Miriam Wolthuis ScheeresEigenaar bij Letterplein

    Letterplein is een academie voor zelfstandigheidsbevordering voor o. a. verstandelijk beperkten. In de loop van de jaren is Letterplein best goed gegroeid. Eerst was het alleen de Letterplein praktijk, later kwam daar Leermethode De Hoogvliegers bij, en weer later kwam daar ook nog Uitgeverij Sterrennest bij! Dus was het tijd voor een logo en huisstijl die alles verbindt maar toch zijn eigen look heeft en waar je ook het motto van Letterplein in kunt zien: ‘It takes a village to raise a child’. Met als wens natuurlijk fris, cool en modern, maar niet té strak…. Het grappig is, dat Daniëlle Letterplein, De Hoogvliegers en Uitgeverij Sterrennest inmiddels zo goed kent, dat zij in één keer met een ontwerp kwam waarvan iedereen zei: “…..ooooooohhh, wat mooi, dat past precies bij jou!” Die Daan, die kan goed luisteren naar haar klanten!

  • Sander van TrijenDirecteur bij MarketingXS

    Bureau Daan is al meer dan 4 jaar een vaste partner voor ons voor het ontwikkelen van actiematige websites.

    Deze websites zijn eigenlijk altijd bij de eerste oplevering al helemaal naar wens. Zowel qua design als techniek kunnen wij op Bureau Daan bouwen.

    Door duidelijke afspraken zijn we bovendien keurig op tijd met de oplevering. Ik zeg ‘we’ omdat Bureau Daan voelt als een echte samenwerkingspartner.

  • Guido LampingEigenaar Lamping Adviesgroep

    Voor  Lamping Adviesgroep was ik op zoek naar een huisstijl. Ik wist in mijn gedachten precies waaraan de huisstijl moest voldoen, maar had geen flauw idee hoe dat te vertalen naar een huisstijl en een logo.

    Ik kwam bij Daan en vertelde mijn visie en waar ik dacht dat een huisstijl aan zou moeten voldoen. Met volle verbazing heb ik twee weken later naar een korte presentatie zitten kijken. Ongelofelijk hoe Daan mijn gedachten heeft vertaald in een huisstijl met bijbehorend logo. Zij heeft de essentie van mijn gedachten op papier weten te zetten in drie verschillende stijlen. Ik was blij verrast en het heeft mij veel moeite gekost om een keuze te maken uit de drie voorstellen. Want ondanks het feit dat de drie voorstellen totaal niet op elkaar leken voldeden ze wel allemaal aan mijn visie en de manier waarop ik de uitstraling van mijn bedrijf zag. Ik ben zeer tevreden over mijn uiteindelijke keuze en krijg veel reacties op mijn nieuwe huisstijl.  

    Daan is recht door zee, denkt mee en kan zich als een kameleon verplaatsen in de gedachten en emoties van haar cliënten. Daarnaast heeft zij de gave om die emoties en gedachten perfect te verwoorden in een logo en een huisstijl. 

1 2 3
Naar boven