Daan zoekt naar 'een klik'

Klanten

Bureau Daan hielp al heel wat klanten aan het juiste product en kijkt graag naar de mogelijkheden om ook met jou samen te werken. Daan vindt het belangrijk ‘een klik’ te hebben. Daarmee halen we immers het beste in elkaar naar boven en bereiken we het hoogst haalbare resultaat. Daarom maken we graag eerst vrijblijvend kennis om te kijken of we op één lijn zitten.

Onze ideale klant is…

  • Een professional – je kent je kwaliteiten en weet waar je goed in bent.
  • Gepassioneerd – je hebt een missie (ook al kun je hem nog niet onder woorden brengen).
  • Vooruitstrevend – je wilt jezelf ontwikkelen en groeien met je bedrijf.
  • Kritisch – je durft voor je mening uit te komen en kritisch te zijn zodat we samen tot het beste resultaat kunnen komen.

 

  • Kees VogelMede-eigenaar bij Teeuw & Vogel

    Teeuw & Vogel is een bedrijf, gevestigd in Delft, dat onder andere adviseert en projecten begeleidt op het gebied van riolering. In Nederland is de riolering hoofdzakelijk in het beheer bij gemeenten, de gemeenten zijn dan ook onze belangrijkste opdrachtgevers. Maar wellicht is niet duidelijk wat Teeuw & Vogel precies doet, om het simpel te houden wij helpen onze opdrachtgevers dat als u het toilet doortrekt het water weg loopt en als het regent u met droge voeten op straat kunt blijven lopen. Op ons visitekaartje staat “Ontlasten is ons vak”, Teeuw & Vogel ontlast c.q. ontzorgt de opdrachtgever.

    De kreet “ontlasten is ons vak” is bedacht door Bureau Daan, dit geeft deels aan waarom Teeuw & Vogel de keuze heeft gemaakt om een logo en bijbehorend visitekaartje te laten ontwerpen door Bureau Daan; “ontlasten is ons vak” geeft in een paar woorden weer wat de activiteit is van Teeuw & Vogel en met een beetje fantasie in welke branche wij ons begeven. Bureau Daan heeft naar onze mening een frisse en vernieuwende kijk op communicatie en ontwerpmogelijkheden om ons bedrijf de uitstraling te geven zoals wij ons zelf voelen; verfrissend, vernieuwend en praktisch.

    Bureau Daan heeft een nieuwe uitstraling aan Teeuw & Vogel gegeven in een acceptabele termijn en niet onbelangrijk acceptabele kosten. Maak eens een afspraak met Bureau Daan en laat ze aan u uitleggen hoe ons logo is ontstaan, dan begrijpt u waarom wij voor Bureau Daan hebben gekozen.

  • Maurice van WindenEigenaar bij Floranti

    Bij een startend bedrijf zoals Floranti, is snel schakelen enorm belangrijk. Samen met Danielle zijn we erin geslaagd om in korte tijd een gave huisstijl neer te zetten. Geen lange bijeenkomsten en presentaties, maar gewoon samen snel communiceren en de vaart erin houden. Helemaal top.

  • Esther & ElisaInitiatiefnemers Galant

    Esther en ik zijn bezig met het opzetten van de stichting Galant: een non-profit organisatie om mensen handvatten te geven om anderen op een laagdrempelige manier te dienen, steunen en helpen. We hadden een conceptplan gemaakt met een missie en visie en dachten te weten waar de focus op lag. Het was dus redelijk gestructureerd, maar we wisten nog niet hoe we alles wilden vormgeven en wat nu écht Galant was qua vormgeving.

    Samen met Daan hebben we een identiteitsscan gedaan: dit was zéér behulpzaam! Zo kwamen we erachter dat Galant een nog dieperliggende identiteit had dan wij
    dachten. Waar wij dachten dat het om de ene waarde draaide, draaide het stiekem om een andere waarde. Daan kon ons in deze scan heel goed bevragen waarom wij Galant hebben opgericht en wat nu precies ons doel was. Hierdoor zijn we te weten gekomen wat de échte identiteit is van
    Galant en vanuit welke motor Galant draait.
    Aan de hand daarvan is een mooie vormgeving door Daan gemaakt.

    Daan is iemand die eerlijk en oprecht is en ernaar verlangt dat degene met wie ze werkt dat ook is. Ze wil namelijk echt samen tot een doel komen, namelijk: jouw bedrijf/organisatie/stichting perfect uit de verf doen laten komen. Wat is de drijfveer achter het bedrijf en waar wordt vanuit het bedrijf naar gestreefd? Ze weet goed wat hip is en wat de vormgeving aantrekkelijk maakt. Op deze manier weet ze een goede, toepasselijke vormgeving te geven aan een bedrijf/organisatie of stichting.

  • Inge van der LindenEigenaar bij ToBeLight

    Na mijn opleiding ben ik een praktijk gaan opstarten en daar hoort een logo en een website bij, maar ook visitekaartjes, een mooie folder en een massage cadeaubon stonden op mijn wensenlijst.

    Tijdens de eerste gesprekken met Daan ging zij o.a. op zoek naar hetgeen mij als persoon en wat ik met mijn bedrijf wil neerzetten nou zo uniek maakt en daar is ze mee aan de slag gegaan. Daan is enorm creatief en enthousiast, heeft goede ideeën en gaat voor het mooiste resultaat. Al gauw waren er drie logo’s ontworpen met bijbehorende slogan, het is knap hoe zij de creativiteit heeft om dat zo passend te doen.

    Alle drie de logo’s waren mooi, maar één sprong er voor mij uit zowel in vormgeving, kleur als de bijbehorende tekst. Het  past heel goed bij mij en hetgeen ik wil uitstralen. Daan heeft er een hele mooie huisstijl van gemaakt die er professioneel uitziet. De website is prachtig en de folder is om trots op te zijn, ik krijg veel complimenten over hoe het er uit ziet.

  • Miriam Wolthuis ScheeresEigenaar bij Letterplein

    Letterplein is een academie voor zelfstandigheidsbevordering voor o. a. verstandelijk beperkten. In de loop van de jaren is Letterplein best goed gegroeid. Eerst was het alleen de Letterplein praktijk, later kwam daar Leermethode De Hoogvliegers bij, en weer later kwam daar ook nog Uitgeverij Sterrennest bij! Dus was het tijd voor een logo en huisstijl die alles verbindt maar toch zijn eigen look heeft en waar je ook het motto van Letterplein in kunt zien: ‘It takes a village to raise a child’. Met als wens natuurlijk fris, cool en modern, maar niet té strak…. Het grappig is, dat Daniëlle Letterplein, De Hoogvliegers en Uitgeverij Sterrennest inmiddels zo goed kent, dat zij in één keer met een ontwerp kwam waarvan iedereen zei: “…..ooooooohhh, wat mooi, dat past precies bij jou!” Die Daan, die kan goed luisteren naar haar klanten!

  • Henri HaarmansEigenaar van 2 Facilitate 4 best results

    Toen ik januari 2013 mijn bedrijf startte, wist ik dat een goede huisstijl mij ondersteunt in mijn dienstverlening. Toevallig kwam ik door een collega facilitator in contact met Daniëlle. Onbewust wist ik eigenlijk meteen dat zij de juiste persoon was om mijn logo, site, briefpapier etc. te ontwerpen. Als facilitator begeleid ik brainstormsessies en wat dat precies inhoudt is niet voor iedere ontwerper gelijk duidelijk. Daniëlle had natuurlijk het geluk dat ze voor mijn collega een huisstijl heeft ontwikkeld, maar ze stelt zich volkomen blanco op. Het resultaat is dan ook totaal anders dan de huisstijl van mijn collega. De stijl sluit naadloos aan bij wat ik wil uitdrukken. Daarnaast denkt Daniëlle ook nog met je mee over zaken waar je nog niet aan gedacht hebt en dat is erg prettig.

    Daniëlle is spontaan en open in haar communicatie. Dat maakt dat er in de ontwerpfase gelijk een goede samenwerking tot stand komt.

  • Els SchoenmakerEigenaar De Jong Administratiekantoor

    Een eerste indruk van je bedrijf is vaak erg belangrijk. Als potentiële klanten op je website kijken en geen goed gevoel hebben, kunnen ze wellicht al afhaken. Daniëlle zorgt ervoor dat de uitstraling professioneel en zakelijk is. Ze heeft een goed gevoel voor wat mensen willen. Het is de tweede keer dat zij een huisstijl voor mij ontworpen heeft. Het feit dat ik haar opnieuw gevraagd heb zegt al genoeg. Voor aanvullende vragen staat ze altijd klaar en krijg je snel antwoord. Een compleet pakket wordt aangeboden. Van visitekaartje, tot website, tot nieuwsbrief. En niet te vergeten de digitale handtekening om je email te professionaliseren.

  • Jeffrey JouvenaarAangesloten bij de Facilitating Company

    Eind 2015 organiseerden we vanuit de Facilitating Company een eigen event onder de naam #ontketend. De veranderingen gaan razendsnel en mensen en organisaties hebben moeite deze veranderingen bij te houden. Het zorgt er veelal voor dat we willen vasthouden aan het oude: oude werkwijze, oude manieren van oplossen, oude manieren van kijken, oude manieren van samenwerken etc. Tijdens het event hebben we mensen uit het bedrijfsleven op unieke en onorthodoxe wijze laten ervaren hoe zij los kunnen komen van gebaande paden en gebruiken en hen in gesprek en samenwerking met jongeren van het Erasmus College uit Zoetermeer aan de slag laten gaan.

    Daan heeft ons geholpen een identiteit te creëren voor dit unieke event en dat is gelukt! Uit de brij van informatie ontwikkelde zij een dynamische huisstijl passend bij het thema waarin direct duidelijk wordt waar het om gaat. De afstemming met de bestaande huisstijl is herkenbaar maar toch zeer eigenzinnig en onderscheidend. Het heeft ons gesterkt #ontketend verder te branden tot een event wat niet meer weg te denken is. De weg hiernaartoe samen met Daan was al een Ontketening op zichzelf. Het was dan ook fun om met haar samen te werken en de identiteit te ontwikkelen.

  • M. van KesterEigenaar bij Babymassage Nederland

    Het voelde meteen goed om bij Daniëlle een logo en huisstijl te laten ontwikkelen. Buiten haar kennis sprak het mij ook erg aan dat ze erg intuïtief werkt. Zonder intuitie is het onmogelijk om aan te voelen wat bij iemand past. Met kennis kom je een heel eind maar met intuïtie erbij kun je echt iets perfects leveren. Daarom sprak haar werkwijze me meteen heel erg aan.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin mijn twijfels had... Ik ben een do-het-zelfver en een logo kan ik toch zelf wel... Ik kan best ‘iets’ in elkaar flansen maar een logo die er professioneel uitziet en waarbij echt werkelijk alles past is toch echt een vak.
    Daniëlle ontwerpt een logo en huisstijl waarbij werkelijk echt alles op elkaar afgestemd is. Zoals logo, lettertype, kleur, gevoel en de uitstraling waarmee jij je op de markt gezien wilt worden. Een logo en huisstijl wat dus echt helemaal klopt! Zo ver gaat mijn kennis niet. Ik ben enorm blij met mijn logo. Ik ben echt gaan houden van het hart die Daniëlle voor me gemaakt heeft en het voelt enorm goed om daarmee naar buiten te treden. Ik begrijp nu helemaal wat Daan bedoelt met identiteit.’

  • Mira van den BosEigenaar van Admyra

    Ik en Daniëlle zijn in het verleden collega’s geweest. We hebben het altijd goed met elkaar kunnen vinden en in deze periode heeft zij als eerste opdracht voor mij en man, onze trouwkaart ontworpen. Deze was zo bijzonder dat hij bij veel van onze gasten nog steeds bewaard is gebleven. Ik ben Daniëlle altijd blijven volgen en op het moment dat er een huisstijl ontwikkeld moest worden voor mijn bedrijf Admyra, een administratiekantoor in het Westland, was de keus snel gemaakt. Zij heeft drie ontwerpen gemaakt en hierin zat precies verwerkt wat ik wilde uitstralen. De keus van het ontwerp was dan ook snel gemaakt. Dit omdat Daniëlle goed aanvoelde wat paste bij mij en mijn bedrijf. De visitekaartjes met spotlak worden goed ontvangen en krijg hierover altijd een opmerking in positieve zin. Ook op de website krijg ik steevast het commentaar: ‘dit is helemaal iets wat bij jou past’.  Een groter compliment kun je toch niet krijgen?

  • Suzanne ArakelyanEigenaar van AKL Advocatuur

    Wat ben ik blij dat ik op het juiste moment tegen Daan aangelopen ben. Na mijn studie rechtsgeleerdheid heb ik met mijn vakantiegeld AKL Juridisch Advies opgericht. Ik ben daarom maar op zoek gegaan naar een betaalbaar grafisch ontwerper. Uiteindelijk heb ik iemand via via gevonden. De desbetreffende vormgever heb ik nimmer in het ‘echt’ gezien. Het contact verliep ook via een bekende drukker van mij. Uiteindelijk is een logo tot stand gekomen, wat ik wel oké vond destijds.

    Aangezien AKL Juridisch Advies in een sneltreinvaart is gegroeid wilde ik het kantoor omzetten in een advocatenkantoor. Dat is natuurlijk het ideale moment om van logo te switchen en gelukkig heb ik op dat moment contact gekregen met Bureau Daan. Ik wilde mij graag onderscheiden van de traditionele advocatuur. Daan heeft mij geholpen met het opstellen van mijn visie en is vervolgens aan de slag gegaan met het creëren van een bijpassende logo. Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren. Daan stond ook open voor mijn feedback en dat voelt goed. Uiteindelijk heeft zij op mijn kantoor een drietal ontwerpen gepresenteerd. De presentatie ging op een hele originele manier. Ik zal maar niet verklappen hoe, dat moet je zelf ervaren.

    Ik ben onwijs blij met het resultaat en ik weet zeker dat ik mij met mijn logo onderscheid van de traditionele advocatuur. Daan heeft mij geholpen om als een modern, fris en jong kantoor de (advocaten)markt te betreden. In mijn omgeving heb ik meerdere malen gehoord dat de logo echt bij mij past. Ik heb nu een logo dat ik meer dan oké vind!

  • Sander van TrijenDirecteur bij MarketingXS

    Bureau Daan is al meer dan 4 jaar een vaste partner voor ons voor het ontwikkelen van actiematige websites.

    Deze websites zijn eigenlijk altijd bij de eerste oplevering al helemaal naar wens. Zowel qua design als techniek kunnen wij op Bureau Daan bouwen.

    Door duidelijke afspraken zijn we bovendien keurig op tijd met de oplevering. Ik zeg ‘we’ omdat Bureau Daan voelt als een echte samenwerkingspartner.

1 2 3
Naar boven