Daan zoekt naar 'een klik'

Klanten

Bureau Daan hielp al heel wat klanten aan het juiste product en kijkt graag naar de mogelijkheden om ook met jou samen te werken. Daan vindt het belangrijk 'een klik' te hebben. Daarmee halen we immers het beste in elkaar naar boven en bereiken we het hoogst haalbare resultaat. Daarom maken we graag eerst vrijblijvend kennis om te kijken of we op één lijn zitten.

Onze ideale klant is...

  • Een professional - je kent je kwaliteiten en weet waar je goed in bent.
  • Gepassioneerd - je hebt een missie (ook al kun je hem nog niet onder woorden brengen).
  • Vooruitstrevend - je wilt jezelf ontwikkelen en groeien met je bedrijf.
  • Kritisch - je durft voor je mening uit te komen en kritisch te zijn zodat we samen tot het beste resultaat kunnen komen.

 

  • Rosalie VellekoopKartrekker bij Bij1

    Het was een prettige samenwerking met Daniëlle. Ze werkt snel en denkt actief mee. Zo maakten we bijvoorbeeld een magazine, wat we nog nooit eerder gedaan hadden. Met Daniëlle haar deskundigheid werd het een mooi blad waar we trots op zijn.

  • Marja van der EndeEigenaar bij SuXeed

    Ik heb Daan leren kennen via verschillende netwerkclubs. Toen mijn webdesigner Glenn Windhouwer (www.doserdesign.nl) zich meer ging richten op het technisch bouwen van websites, adviseerde hij mij om voor mijn drukwerk, fotografie en ontwerpen naar Daan te gaan. Daar heb ik nog geen moment spijt van gehad. Ook al bouwt ze in mijn geval voort op bestaande ontwerpen, Daan is precies die meedenkende, impulsieve en veelzijdige sparringspartner die ik nodig heb om mijn bedrijfsactiviteiten nog beter vorm te geven. Die klik, die is er! Marja van der Ende SuXeed (www.SuXeed.nl)

  • Silvia van den AardwegEigenaar Dutch Connexxion

    Als startend ondernemer wilde ik een huisstijl die de activiteiten en kernwaarden van mijn bedrijf op een professionele manier kan weergeven. Dutch Connexion biedt consultancy en ad interim management ondersteuning aan projecten en organisaties op het gebied van Food, Horti en FMCG. Daarnaast koppelt en initieert Dutch Connexion nationale en internationale handels- en productie organisaties aan elkaar om handel te bevorderen.

    Omdat ik een perfectionist ben en controlfreak, vond ik het heel spannend om dit traject in gang te zetten. Zal Bureau Daan mij wel begrijpen, straks komt er een ontwerp dat totaal niet bij mij past? Ik was heel blij en opgelucht toen de ontwerpen werden gepresenteerd en ik direct een goed gevoel kreeg bij deze huisstijl. Hoe langer ik naar de huisstijl kijk, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat deze bij mij past! De kleursamenstelling, het beeldmerk dat de connecties symboliseert en waarin je groenten, fruit of een omgekeerde boom kunt zien, matchen met  mijn DNA!

    Ik ben zeer tevreden over het resultaat en de wijze waarop Bureau Daan haar werkzaamheden heeft volbracht, een no-nonsense aanpak en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

  • Guido LampingEigenaar Lamping Adviesgroep

    Voor  Lamping Adviesgroep was ik op zoek naar een huisstijl. Ik wist in mijn gedachten precies waaraan de huisstijl moest voldoen, maar had geen flauw idee hoe dat te vertalen naar een huisstijl en een logo.

    Ik kwam bij Daan en vertelde mijn visie en waar ik dacht dat een huisstijl aan zou moeten voldoen. Met volle verbazing heb ik twee weken later naar een korte presentatie zitten kijken. Ongelofelijk hoe Daan mijn gedachten heeft vertaald in een huisstijl met bijbehorend logo. Zij heeft de essentie van mijn gedachten op papier weten te zetten in drie verschillende stijlen. Ik was blij verrast en het heeft mij veel moeite gekost om een keuze te maken uit de drie voorstellen. Want ondanks het feit dat de drie voorstellen totaal niet op elkaar leken voldeden ze wel allemaal aan mijn visie en de manier waarop ik de uitstraling van mijn bedrijf zag. Ik ben zeer tevreden over mijn uiteindelijke keuze en krijg veel reacties op mijn nieuwe huisstijl.  

    Daan is recht door zee, denkt mee en kan zich als een kameleon verplaatsen in de gedachten en emoties van haar cliënten. Daarnaast heeft zij de gave om die emoties en gedachten perfect te verwoorden in een logo en een huisstijl. 

  • Fedor van VeenEigenaar van Together2Grow en Blendy

    Voordat we met Daan werkte hadden we best wel eens wat ideeën en werkte dat zelf uit of lieten dat door een drukker uitwerken.

    Met Daan zijn we aan de slag gegaan met een identiteitsscan om tot een nieuw concept te komen: Blendy. Ook hebben hebben we onze huidige huisstijl aangepast.

    We hebben een heel gaaf traject met Daan doorlopen, doordat we met Blendy op de markt kwamen. Door een brainstormsessie te houden hebben we als bedrijf ook het idee dat Blendy echt vanuit ons gekomen is. Zonder Daan was dit niet gelukt. Bureau Daan zorgde voor de begeleiding en uitwerking -> Professionaliteit en creativiteit.

  • Miriam Wolthuis ScheeresEigenaar bij Letterplein

    Letterplein is een academie voor zelfstandigheidsbevordering voor o. a. verstandelijk beperkten. In de loop van de jaren is Letterplein best goed gegroeid. Eerst was het alleen de Letterplein praktijk, later kwam daar Leermethode De Hoogvliegers bij, en weer later kwam daar ook nog Uitgeverij Sterrennest bij! Dus was het tijd voor een logo en huisstijl die alles verbindt maar toch zijn eigen look heeft en waar je ook het motto van Letterplein in kunt zien: ‘It takes a village to raise a child’. Met als wens natuurlijk fris, cool en modern, maar niet té strak…. Het grappig is, dat Daniëlle Letterplein, De Hoogvliegers en Uitgeverij Sterrennest inmiddels zo goed kent, dat zij in één keer met een ontwerp kwam waarvan iedereen zei: “…..ooooooohhh, wat mooi, dat past precies bij jou!” Die Daan, die kan goed luisteren naar haar klanten!

  • Els SchoenmakerEigenaar De Jong Administratiekantoor

    Een eerste indruk van je bedrijf is vaak erg belangrijk. Als potentiële klanten op je website kijken en geen goed gevoel hebben, kunnen ze wellicht al afhaken. Daniëlle zorgt ervoor dat de uitstraling professioneel en zakelijk is. Ze heeft een goed gevoel voor wat mensen willen. Het is de tweede keer dat zij een huisstijl voor mij ontworpen heeft. Het feit dat ik haar opnieuw gevraagd heb zegt al genoeg. Voor aanvullende vragen staat ze altijd klaar en krijg je snel antwoord. Een compleet pakket wordt aangeboden. Van visitekaartje, tot website, tot nieuwsbrief. En niet te vergeten de digitale handtekening om je email te professionaliseren.

  • Suzanne ArakelyanEigenaar van AKL Advocatuur

    Wat ben ik blij dat ik op het juiste moment tegen Daan aangelopen ben. Na mijn studie rechtsgeleerdheid heb ik met mijn vakantiegeld AKL Juridisch Advies opgericht. Ik ben daarom maar op zoek gegaan naar een betaalbaar grafisch ontwerper. Uiteindelijk heb ik iemand via via gevonden. De desbetreffende vormgever heb ik nimmer in het ‘echt’ gezien. Het contact verliep ook via een bekende drukker van mij. Uiteindelijk is een logo tot stand gekomen, wat ik wel oké vond destijds.

    Aangezien AKL Juridisch Advies in een sneltreinvaart is gegroeid wilde ik het kantoor omzetten in een advocatenkantoor. Dat is natuurlijk het ideale moment om van logo te switchen en gelukkig heb ik op dat moment contact gekregen met Bureau Daan. Ik wilde mij graag onderscheiden van de traditionele advocatuur. Daan heeft mij geholpen met het opstellen van mijn visie en is vervolgens aan de slag gegaan met het creëren van een bijpassende logo. Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren. Daan stond ook open voor mijn feedback en dat voelt goed. Uiteindelijk heeft zij op mijn kantoor een drietal ontwerpen gepresenteerd. De presentatie ging op een hele originele manier. Ik zal maar niet verklappen hoe, dat moet je zelf ervaren.

    Ik ben onwijs blij met het resultaat en ik weet zeker dat ik mij met mijn logo onderscheid van de traditionele advocatuur. Daan heeft mij geholpen om als een modern, fris en jong kantoor de (advocaten)markt te betreden. In mijn omgeving heb ik meerdere malen gehoord dat de logo echt bij mij past. Ik heb nu een logo dat ik meer dan oké vind!

  • Jeroen ‘s-GravendijkEignaar bij TNMF

    Ik heb Danielle op verschillende manieren ingehuurd voor onder andere het bijwerken van mijn visitekaartje en het bestellen van de visitekaartjes op een hoogwaardig stuk papier. Daarnaast vraag ik aan Danielle om mee te denken met nieuwe concepten of om deze concepten uit te werken zodat ik het kan presenteren bij mijn klanten. Ik kan Danielle iedereen van harte aanbevelen!

    www.tnmf.nl

  • Mira van den BosEigenaar van Admyra

    Ik en Daniëlle zijn in het verleden collega’s geweest. We hebben het altijd goed met elkaar kunnen vinden en in deze periode heeft zij als eerste opdracht voor mij en man, onze trouwkaart ontworpen. Deze was zo bijzonder dat hij bij veel van onze gasten nog steeds bewaard is gebleven. Ik ben Daniëlle altijd blijven volgen en op het moment dat er een huisstijl ontwikkeld moest worden voor mijn bedrijf Admyra, een administratiekantoor in het Westland, was de keus snel gemaakt. Zij heeft drie ontwerpen gemaakt en hierin zat precies verwerkt wat ik wilde uitstralen. De keus van het ontwerp was dan ook snel gemaakt. Dit omdat Daniëlle goed aanvoelde wat paste bij mij en mijn bedrijf. De visitekaartjes met spotlak worden goed ontvangen en krijg hierover altijd een opmerking in positieve zin. Ook op de website krijg ik steevast het commentaar: ‘dit is helemaal iets wat bij jou past’.  Een groter compliment kun je toch niet krijgen?

  • Nicki van HeugtenEigenaar van Ja tegen Nu

    Via social media vond ik Daan en werd enthousiast van haar portfolio. Samen aan de slag gaan lag vanwege de grote afstand niet voor de hand. Echter ik heb er geen seconde spijt van gehad. Daan heeft een heel mooi logo voor Ja tegen Nu ontwikkeld en is heeft me gedurende de verdere ontwikkeling van website en zelfs daarna altijd goed en snel geholpen. Daan is authentiek, betrouwbaar en levert kwalitatief goed werk. Echt een aanrader!

  • Helma van WanrooijOprichter van Stichting Legatio

    De stichting ondersteunt ondernemers die – om wat voor reden dan ook – niet verder komen met hun onderneming. Dit kan op commercieel vlak zijn, maar ook organisatorisch of financieel management. Naast algemeen bedrijfskundige mensen, zijn er een aantal specialisten bij aangesloten voor specifieke onderdelen.

    De uitstraling van een organisatie moet aansluiten bij het gedachtegoed van de organisatie. Je moet dan echt out of the box kunnen denken en hoewel menigeen dit pretendeert, heeft Daan van nature die ietwat naïeve en open blik die voorkomt dat er al contouren worden geplaatst alvorens er een design ligt. Het doet me denken aan een nieuwsgierig kind wat nog een fantasiewereld heeft, omdat de maatschappij nog geen vat heeft op de belevingswereld. Daan kan deze blik vertalen naar het nu en dan staan we plotseling weer in de hedendaagse maatschappij, maar wel met een verfrissende uitstraling die je zelf niet bedenken kunt. Ieder zijn vak dus!

    Eigenzinnig, creatief en snel zijn kernwoorden die gelden voor Daan en haar werk. Los van een prettige samenwerkingspartner is Daan een kei in haar vak en dat is voor een jonge professional zeker niet alledaags. We zijn blij dat onze paden gekruist zijn en blijven graag met haar samenwerken!

1 2
Naar boven