Daan zoekt naar 'een klik'

Klanten

Bureau Daan hielp al heel wat klanten aan het juiste product en kijkt graag naar de mogelijkheden om ook met jou samen te werken. Daan vindt het belangrijk ‘een klik’ te hebben. Daarmee halen we immers het beste in elkaar naar boven en bereiken we het hoogst haalbare resultaat. Daarom maken we graag eerst vrijblijvend kennis om te kijken of we op één lijn zitten.

Onze ideale klant is…

  • Een professional – je kent je kwaliteiten en weet waar je goed in bent.
  • Gepassioneerd – je hebt een missie (ook al kun je hem nog niet onder woorden brengen).
  • Vooruitstrevend – je wilt jezelf ontwikkelen en groeien met je bedrijf.
  • Kritisch – je durft voor je mening uit te komen en kritisch te zijn zodat we samen tot het beste resultaat kunnen komen.

 

  • Jeffrey JouvenaarAangesloten bij de Facilitating Company

    Eind 2015 organiseerden we vanuit de Facilitating Company een eigen event onder de naam #ontketend. De veranderingen gaan razendsnel en mensen en organisaties hebben moeite deze veranderingen bij te houden. Het zorgt er veelal voor dat we willen vasthouden aan het oude: oude werkwijze, oude manieren van oplossen, oude manieren van kijken, oude manieren van samenwerken etc. Tijdens het event hebben we mensen uit het bedrijfsleven op unieke en onorthodoxe wijze laten ervaren hoe zij los kunnen komen van gebaande paden en gebruiken en hen in gesprek en samenwerking met jongeren van het Erasmus College uit Zoetermeer aan de slag laten gaan.

    Daan heeft ons geholpen een identiteit te creëren voor dit unieke event en dat is gelukt! Uit de brij van informatie ontwikkelde zij een dynamische huisstijl passend bij het thema waarin direct duidelijk wordt waar het om gaat. De afstemming met de bestaande huisstijl is herkenbaar maar toch zeer eigenzinnig en onderscheidend. Het heeft ons gesterkt #ontketend verder te branden tot een event wat niet meer weg te denken is. De weg hiernaartoe samen met Daan was al een Ontketening op zichzelf. Het was dan ook fun om met haar samen te werken en de identiteit te ontwikkelen.

  • Suzanne ArakelyanEigenaar van AKL Advocatuur

    Wat ben ik blij dat ik op het juiste moment tegen Daan aangelopen ben. Na mijn studie rechtsgeleerdheid heb ik met mijn vakantiegeld AKL Juridisch Advies opgericht. Ik ben daarom maar op zoek gegaan naar een betaalbaar grafisch ontwerper. Uiteindelijk heb ik iemand via via gevonden. De desbetreffende vormgever heb ik nimmer in het ‘echt’ gezien. Het contact verliep ook via een bekende drukker van mij. Uiteindelijk is een logo tot stand gekomen, wat ik wel oké vond destijds.

    Aangezien AKL Juridisch Advies in een sneltreinvaart is gegroeid wilde ik het kantoor omzetten in een advocatenkantoor. Dat is natuurlijk het ideale moment om van logo te switchen en gelukkig heb ik op dat moment contact gekregen met Bureau Daan. Ik wilde mij graag onderscheiden van de traditionele advocatuur. Daan heeft mij geholpen met het opstellen van mijn visie en is vervolgens aan de slag gegaan met het creëren van een bijpassende logo. Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren. Daan stond ook open voor mijn feedback en dat voelt goed. Uiteindelijk heeft zij op mijn kantoor een drietal ontwerpen gepresenteerd. De presentatie ging op een hele originele manier. Ik zal maar niet verklappen hoe, dat moet je zelf ervaren.

    Ik ben onwijs blij met het resultaat en ik weet zeker dat ik mij met mijn logo onderscheid van de traditionele advocatuur. Daan heeft mij geholpen om als een modern, fris en jong kantoor de (advocaten)markt te betreden. In mijn omgeving heb ik meerdere malen gehoord dat de logo echt bij mij past. Ik heb nu een logo dat ik meer dan oké vind!

1 2 3
Naar boven