in Communicatie

Ouderwets digitaal?

Kerstkaarten laten maken voor mijn bedrijf

Laatst leverde ik bij een klant de nagelnieuw ontworpen kerstkaarten af, en we raakten in gesprek. Ik wond me er eigenlijk een beetje over op, dat er nauwelijks nog kerstkaarten werden gestuurd. Op weg naar huis realiseerde ik me dat ik zo misschien mijn klant het gevoel had gegeven een beetje ouderwets te zijn. Dát was niet de bedoeling. Maar wat is de bedoeling dan wel? Waar gaat het om, bij die kerstkaarten? En komt die bedoeling nog wel over, per mail?

Mijn inbox begint in elk geval nu al een beetje te verstoppen van al die goeie bedoelingen, en ik merk dat ik toch echt meer aandacht besteed aan die doodenkele papieren kaart die nog op de mat valt. Net als ik kritisch ben en alleen voor de allerleukste nieuwsbrieven kies, laat staan dat ik nog warmloop voor salesmailings. Blijf toch weg uit mijn kostbare tijd!

Zou ik nou echt de enige zijn? Geloof er niks van. Offline wordt het nieuwe online, en de papieren kaarten worden gewoon weer helemaal hip. Mijn klant had gewoon gelijk.

Dus zet het vast in je agenda voor volgend jaar herfst: Daan bellen voor mooi ontworpen kerstkaarten die passen bij je merk – en vooral wél opvallen. Van echt papier.

Delen
Deel dit bericht
URL gekopieerd

Danielle Looije trots op haar ontwerpen

"Mijn passie is om iets te bedenken wat ik té goed vind om weg te geven"

​Mijn naam is Daniëlle Looije. Ik heb (waarschijnlijk net als jij) flink geworsteld met mijn ontwikkeling en daarmee de positionering van mijn bedrijf. Onderhand heb ik alles op de rit en help ik ook graag jou om je uitstraling te organiseren. Want mijn werk is pas klaar als jij naar buiten uitstraalt, wat je van binnen bent.

Categorieën
Laatste Vlogs
Nieuwsbrief

Naar boven
%d bloggers liken dit: