Blendy | Positionering en vormgeving

Blendy is een uniek concept met vijf Alstroemeria soorten in intense kleuren en bestaat uit een vast mixaanbod met noviteiten. De soorten zijn zorgvuldig geselecteerd door Together2Grow met als uitgangspunt een ideale kleurenmix creëren!

Werkmethode

Pull Position en ik hebben samen met de klant een identiteitssessie met brainstorm gedaan. De waarden en het onderscheidend vermogen van het merk zijn hierin duidelijk geworden. We hebben hierbij een passende naam bedacht. Daarna zijn we aan de slag gegaan met de look & feel van het merk. Twee ontwerpen zijn gepresenteerd, waarvan dit ontwerp is uitgekozen en verder is uitgewerkt.

Klant: Together2grow | www.blendy.nl
In samenwerking met: Pull Position
Kernwaarden: verleiding, creativiteit, kleurrijk
Werkzaamheden: Identiteitssessie, brainstorm merknaam, ontwikkeling logo en huisstijl, kraag, hoes, landingspagina, advertentie, poster en flyers.

We hebben als bedrijf ook het idee dat Blendy echt vanuit ons gekomen is. Zonder Daan was dit niet gelukt.

Reacties zijn gesloten.