Volgens de Brandscan van het 23plusone-model is HEMA naast Google het meest verleidelijke merk, dat lijkt me geen slechte score tussen alle internationale merken. Het model van 23plusone is een wetenschappelijk model en bevat 24 universele emotionele drijfveren, waaronder zorgeloos, trots en waardering. Hoe beter het merk in staat is zijn drijfveren kenbaar te maken en deze aan te spreken, hoe verleidelijker het merk is.
"Mijn passie is om iets te bedenken wat ik té goed vind om weg te geven"
Mijn naam is Daniëlle Looije. Ik heb (waarschijnlijk net als jij) flink geworsteld met mijn ontwikkeling en daarmee de positionering van mijn bedrijf. Onderhand heb ik alles op de rit en help ik ook graag jou om je uitstraling te organiseren. Want mijn werk is pas klaar als jij naar buiten uitstraalt, wat je van binnen bent.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang GRATIS het eBook | Loop nooit meer klanten meer mis met een passende huisstijl! Download het eBook. |